×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
مسیر‌های راهپیمایی روز قدس در لرستان اعلام شد

شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی لرستان مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان‌های استان لرستان را اعلام کرد.


به گزارش پژواک لرستان، مسیر راهپیمایی روز قدس در شهرستان خرم‌آباد ساعت ۱۱ صبح از میدان شهدا به سمت پل شهدا، سه‌راه اسدآبادی، خیابان انقلاب و مصلی الغدیر آغاز می‌شود.

در بروجرد راهپیمایی روز قدس از ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه از میدان شهدا آغاز وبا عبور ازخیابان آیت الله کاشانی، خیابان بحرالعلوم به مصلی نمازجمعه ختم می‌شود.

همچنین در شهرستان کوهدشت از ساعت ۱۲ راهپیمایی آغاز و از مسجدصاحب الزمان، میدان شهدا، میدان امام، مسجدصاحب الزمان این شهرستان برگزار می‌شود.

راهپیمایی روز قدس در دورود از ساعت ۱۲ آغاز و از میدان امام حسین، خیابان شهدا تا مصلای نمازجمعه برگزار خواهد شد.

در شهرستان نورآباد راهپیمایی روز قدس از ساعت ۱۲ آغاز می‌شود و مسیر راهپیمایی از میدان بعثت، میدان امام (ره)، مصلی نمازجمعه این شهرستان خواهد بود.

همچنین در شهرستان الیگودرز از ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه صبح راهپیمایی آغاز می‌شود وتا مصلی نمازجمعه این شهرستان مسیر راهپیمایی ادامه خواهد داشت.

در شهرستان پلدختر راهپیمایی از ساعت ۹صبح آغاز می‌شود و میدان شهید بهشتی، پل شهدای دولت، خیابان امدادگران، پارک ولایت مسیر راهپیمایی است.

در الشتر راهپیمایی از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه از میدان امام آغاز و با عبور از چهارراه آیت الله کاشانی، خیابان آیت الله بروجردی به مصلی این شهرستان ختم می‌شود. در شهرستان ازنا از ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه از میدان شهدا، میدان صادقیه، مصلی نمازجمعه می‌باشد.

همچنین در سراب دوره از مسجدصاحب الزمان، بلوارامام (ره)، مسجدصاحب الزمان در ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه می‌باشد. در چغابل از ساعت ۱۲ برگزار می‌شود و مسیر راهپیمایی مسجد حضرت امیرالمومنین، میدان امام (ره)، مصلی نمازجمعه است.

راهپیمایی روز قدس همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false