×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
معاون استاندار: «کرونا» در لرستان تحت کنترل است



به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان به نقل از باشگاه خبرنگاران/ معاون استاندار لرستان با اشاره به اینکه «کرونا» در لرستان تحت کنترل است، گفت:، اما کماکان اصل بر رعایت فاصله گذاری هوشمند اجتماعی است.

محمود ثمینی، معاون استاندار لرستان با اشاره به اینکه «کرونا» در لرستان تحت کنترل است، گفت: اما کماکان اصل بر رعایت فاصله گذاری هوشمند اجتماعی است.
ثمینی ادامه داد: طبق گزارشات واصله از دانشگاه علوم پزشکی آمار‌ها حکایت از کنترل بیماری کرونا در استان دارد که نتیجه مجموعه اقدامات و همکاری‌های خوب مردم، صنوف، دست اندرکاران، کادر درمانی و سایر عوامل است.
او با اشاره به اینکه تصمیمات استانی به تبعیت از ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا است، اظهار داشت: طبق دستورالعمل‌های ابلاغی به ستاد استانی مبنی بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی و با توجه به در پیش بودن روز و هفته کارگر، هرگونه تجمعی که منجر به شیوع بیماری کرونا شود ممنوع است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان تأکید کرد: برنامه ریزی آموزشی تحت عنوان شبکه شاد که برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است، اما در بخش‌هایی دانش آموزان تحت پوشش این شبکه نیستند لذا دستگاه‌های اجرایی مخابرات، زیرساخت و آموزش و پرورش مشکلات موجود را باید رفع کنند و ستاد مشارکت‌های مردمی با همکاری مردم و خیرین در زمینه تهیه تبلت برای دانش آموزان بی بضاعت و خانواده‌هایی که به گوشی هوشمند دسترسی ندارند اقدام کنند.
ثمینی با بیان اینکه کماکان اصل بر رعایت فاصله گذاری هوشمند اجتماعی است، خاطر نشان کرد: در رابطه با حمل و نقل عمومی دستورالعمل ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا ابلاغی به فرمانداری‌ها و شهرداری‌های سراسر استان، تأکید بر رعایت اصول بهداشت فردی و استفاده از ماسک، دستکش و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در وسایل نقلیه عمومی دارد.
او تصریح کرد: معتادان متجاهر با همکاری دستگاه‌های اجرایی مرتبط طی چند روز آینده از سطح شهر‌ها جمع آوری و پس از انجام تست بیماری کرونا، در صورت مثبت بودن نتیجه آزمایش در اختیار دانشگاه علوم پزشکی جهت درمان قرار گرفته و در غیر این صورت به نقاهتگاه ماده ۱۶ به منظور نگهداری و مراقبت منتقل شوند.

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false