×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
منطقه ویژه اقتصادی در بروجرد ایجاد می‌شود



به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان/ نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری های مستمر و تایید شورای عالی مناطق ویژه و همچنین با توجه به فراهم شدن همه شرایط مقرر منطقه ویژه اقتصادی در این شهرستان ایجاد می‌شود.

عباس گودرزی، نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه اظهار داشت: پیگیری مستمر از گذشته تاکنون موجب شده تا طرح منطقه ویژه اقتصادی بروجرد مصوبه دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، موافقت وزیر صنعت، معدن و تجارت و استاندار لرستان را اخذ نماید.
وی افزود: در این راستا همچنین با شرکت شهرک های صنعتی به صورت مکتوب و جلسه با معاون اول رئیس جمهوری برگزار و موافقت ایشان در خصوص احداث منطقه ویژه اقتصادی در بروجرد با مسئولیت شرکت شهرک های صنعتی اخذ شده است.
وی تاکیدکرد: مقرر شد به زودی پرونده منطقه ویژه اقتصادی بروجرد در شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور مطرح و تصویب شود.
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: درصورت تحقق، این وعده به زودی شاهد آغاز عملیات اجرایی منطقه ویژه اقتصادی خواهیم بود.
وی ادامه داد: ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در شهرستان زمینه‌ای برای فراهم شدن اشتغال جویندگان کار شود.
گودرزی در راستای حل مشکلات روستاییان بروجرد گفت: مسیر روستای شیخمیری کلهر پس از سال‌ها با پیگیری های فراوان بهسازی و آسفالت خواهد شد.
وی افزود: یش تر احداث جداول و زیرسازی معابر روستا با پیگیری و مساعدت بنیاد مسکن انجام گرفت و پیرو پیگیری های بعدی نیز، اکنون عملیات آسفالت معابر آغاز شده است.
وی تصریح کرد: ساختمان درمانگاه و داروخانه هلال احمر شهرستان تکمیل، تجهیز و بهره برداری آن و تکمیل طرح توسعه بیمارستان کوثر از ۶ هزار متر به ۲۰هزار متر را از دیگر برنامه های در دست اجرا است.Mr

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false