×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
نخستین اظهارات رئیسی بعد از پیروزی در انتخابات: امیدوارم اعتماد مردم را در دوران مسئولیتم جبران کنم


به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان/ رییس جمهور منتخب پس از دیدار با رئیس جمهور مستقر گفت امیدوارم اعتمادی را که مردم به این طلبه خدمتگزار کردند در دوران مسئولیتم جبران کنم.
 
اظهارات رئیسی پس از دیدار با روحانی
حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی بعد از آن که رییس جمهور به دیدار او آمد تا انتخابش را تبریک بگوید، در جمع خبرنگاران افزود: ابتدا سپاس و تشکر خود را به مردم عزیز، بزرگوار و زمان شناس ایران ابراز می‌کنم و خدا را به سبب اعتمادی که مردم به این طلبه خدمتگزار داشته اند، شاکر هستم.
وی گفت: مردم با اعتماد خود وظیفه سنگینی را بر دوش من گذاشتند که با کمک خداوند بزرگ و اهل بیت (ع) این طلبه خدمتگزار و دولت همه تلاش خود را خواهد کرد.
رییسی گفت: حتما از تجربیات و اندوخته‌های دولت کنونی استفاده خواهم کرد.
رییس جمهور منتخب افزود: با همکاری که جناب آقای روحانی و دولت در این مدت خواهند داشت از ظرفیت ها، تجربیات و گزارش‌های آنان استفاده خواهم کرد و با آنان نشست خواهم داشت.
حجت الاسلام والمسلمین رییسی گفت: از همه صاحب نظران و اندیشمندان می‌خواهم که ما را از دیدگاه‌های ارزشمند خود بهره‌مند کنند.
رییس جمهور منتخب افزود: در دولت مردمی از همه دیدگاه‌های ارزشمند صاحبنظران، کارشناسان و مردم بهره خواهیم برد و امیدوارم وظیفه سنگینی را که مردم بر دوش ما گذاشته اند به بهترین شکل انجام دهیم.

اظهارات رئیسی پس از دیدار با رئیس مجلس
رئیسی همچنین بعد از دیدار با رئیس مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: حتما با مجلس شورای اسلامی، نمایندگان و ریاست آن و همه نخبگان و صاحبنظران، برای شکل دادن دولت جدید به منظور بازکردن گره‌های کشور تلاش خواهیم کرد به گونه‌ای که امیدی که در مردم عزیزمان نسبت به آینده ایجاد شده است، افزون شود و اعتمادشان به دولت روز به روز افزایش یابد و دولت و ملت در کنار هم یک زندگی بسیار روشن و دل نشینی داشته باشند.
رئیسی گفت: از همه مردم عزیز کشور و نامزد‌های محترم که با شوق و اشتیاق در تجلی انتخاباتی پرشور نقش آفرینی کردند، سپاسگزاری می‌کنم.
وی گفت: به ویژه از نقش مقام معظم رهبری در راس همه از رهبر معظم انقلاب اسلامی در ایجاد زمینه چنین حضوری که همه مردم و جمهور در شکل گیری دولت جدید نقش ایفا کنند، صمیمانه تشکر می‌کنم.
رئیس جمهور منتخب افزود: از همه بزرگان، مراجع تقلید و نخبگان که در سخنان و اطلاعیه‌های خود تلاش کردند تا مردم حضوری گسترده در انتخابات داشته باشند، سپاسگزاری می‌کنم.
رئیسی در پایان ابراز امیدواری کرد حضور مردم در پای صندوق‌های رای در کمک به دولت آینده بسیار نقش آفرین باشد.تسنیم/ Mr

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false