×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد:ضرورت ایجاد مرکز درمانی در روستای گندمینه

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: در راستای افزایش سطح دسترسی و ارتقاء خدمات پزشکی در روستای گندمینه الیگودرز و با توجه به افزایش جمعیت در این روستا، ایجاد مرکز درمانی ضروری است.

  دکتر محمد خدابخشی نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با گریت نیوز، با اشاره  به ایجاد مرکز درمانی در روستاهای پر جمعیت این شهرستان گفت: از آنجا که  الیگودرز پهناورترین شهرستان استان است، در راستای افزایش سطح دسترسی و ارتقاء خدمات پزشکی می بایست در روستاهای با جمعیت بالا مراکز درمانی احداث شود.

وی ادامه داد: روستای گندمینه هم در این راستا با توجه به جمعیت بالای آن، ایجاد مرکز درمانی مستقل برای آن ضرورت دارد که به دنبال جذب اعتبار و دریافت مجوز آن هستیم که هرچه سریع تر احداث شود. 

 نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ارائه خدمات مطلوب به روستاهای محروم در اولویت کاری ماست و می خواهیم این خدمت را به نحو احسن انجام دهیم.

دکتر خدابخشی اظهار کرد:بخش بهداشت و درمان نیاز به توجه جدی دارد و  تجهیز و ایجاد مراکز بهداشتی در شهرستان الیگودرز با توجه به روستاها بسیار زیاد ضرورت دارد  و همه باید در این راستا حرکت کنیم.

وی افزود: طرح گسترش شبکه‌های بهداشتی و ساخت و راه اندازی خانه‌های بهداشت و مراکز بهداشتی درمانی در تمام مناطق محروم استان به منظور تامین سلامت باید مورد توجه ویژه ای قرار بگیرد تا مردم برای امور درمانی خود به نزدیک‌ترین مرکز مراجعه و نیازی به  مرکز شهرستان و استان نباشد.

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false