×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی خبر داد: مکاتبه با وزیر آموزش و پرورش در خصوص ایجاد شاخه ای از دانشگاه فرهنگیان در پلدختر


نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی گفت: هر جای دنیا کشوری رشد و توسعه و بالندگی دارد پایه آن از تعلیم و تربیت قوی آن کشور دارد.

سید حمید رضا کاظمی در جمع رئیس، معاونین و کارکنان ستادی آموزش و پرورش پلدختر با بیان اینکه آموزش و پرورش دو بال شکلی و محتوایی دارد ؛ افزود: تعلیم بدون تربیت معنا ندارد ؛ معلم باید هم به تعلیم و هم به تربیت توجه کند.
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: معلم نباید دغدغه معیشتی داشته باشد و به شکل های دیگر روی بیاورد ، معلمی شغل انبیاست و معلم از هر نظر الگوی کاملی برای دانش آموز است و قداست معلم باید حفظ شود.

وی عنوان کرد: در طول چهار سال گذشته هر لایحه و طرحی در خصوص وضعیت معیشت و رفاه فرهنگیان وارد مجلس شده بود به آن رای مثبت دادم.
وی تصریح کرد: اگر وضعیت درآمد کشور بهتر بود یقینآ در مجلس بیش از این به فرهنگیان توجه می شد.

کاظمی گفت: معتقدم سطح معیشتی فرهنگیان باید بالاتر برود تا این دغدغه های ذهنی معلمان برطرف شود ، در جهت افزایش دریافتی فرهنگیان تلاش می کنیم توجهات بیشتری به قشر فرهنگیان در مجلس یازدهم شود.

کاظمی از مکاتبه با وزیر آموزش و پرورش در خصوص ایجاد شاخه ای از دانشگاه فرهنگیان در پلدختر خبر داد و گفت :در هفته گذشته مکاتبه ای با وزیر داشتم ام که با توجه به بعد مسافت و مشکلاتی که از حیث تردد در محور ارتباطی پلدختر به خرم آباد و بعد مسافت این شهرستان تا مرکز استان وجود دارد ؛ پردیس دانشگاه فرهنگیان یا شعبه ای از این دانشگاه فرهنگیان جهت تحصیل جوانان این شهر ایجاد شود که وزیر دستور بررسی آن را صادر کرده است.

وی گفت: در مجلس گذشته در جهت ارتقا حقوق معلمین تلاش شد و تا حدودی حقوق معلمان افزایش یافت و بنده با توجه به حقی که معلمان بر گردنمان دارند همواره به لوایح که به معیشت و ارتقا جایگاه معلم کمک می کند رای مثبت داده ام و این را برای خود افتخار می دانم.

وی گفت: حقوق معلمان کم است اما الان کمی بهتر شده و الان در طراز دستگاههای اداری و اجرایی و سیاسی و حاکمیتی از حیث حقوق و مزایا قرار گرفته اند

وی عنوان کرد: درآمد کشور به حداقل ممکن رسیده که تحریم ها و فشارهای اقتصادی در این وضعیت دخیل بوده است .
نماینده مردم پلدختر در مجلس گفت: ما از فروش ۴ و نیم میلیون بشکه نفت که حتی در زمان جنگ تحمیلی هم ما در روز ۶ میلیون بشکه نفت را تجربه کرده ایم به حدود ۱۰۰ هزار تا ۲۰۰ هزار بشکه رسیده هیم که آن ۲۰۰ هزار بشکه را هم رسمآ نمی توانیم بفروشیم.

وی افزود: ما وقتی با فروش نفت و وضعیت بد اقتصادی و چرخه و حرکت کند اقتصادی مواجه می شویم سطح درآمد مردم پایین می آید و طبیعتا در زمینه درآمدهای مالیاتی هم با مشکل روبرو می شویم.

وی گفت: چون واردات زیاد داریم ، طراز بین صادرات و واردات مثبت نیست که ما هم نیاز خود را برطرف کنیم و هم درآمد زایی و ارز آوری ایجاد کنیم ، تقاضای زیاد و عرضه کم موجب بی ثباتی ارزی شده است.

وی گفت: این همه فساد که در کشور ما دارد شکل می گیرد یکی از دلایل اصلی اش این است که ما از ریل اصلی تجارت به دلیل محدودیت های ارتباطی بانکی خارج شده و دلال ها در این وضعیت رشد و فساد تشدید می شود. بلوطستان

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false