×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
هتل ها و مراکز اقامتی مجاز لرستان پذیرای مسافران نوروزی هستند



به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان/ معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: براساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا فقط هتل ها و مراکز اقامتی مجاز استان در ایام نوروز پذیرای مسافران و گردشگران هستند.

اسنکدر فلاح وند، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان روز دوشنبه بیان کرد: مطابق با مصوبات ستادملی مقابله با کرونا و دستورالعمل وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی درتعطیلات نوروزی سفر به شهرستان های با وضعیت قرمز و نارنجی با وسایل نقیله شخصی ممنوع و سفر به شهرستان های با وضعیت زرد و آبی مجاز است.
وی با بیان اینکه اکنون لرستان در وضعیت زرد قراردارد، اظهار داشت: امکان حضور مسافران نوروزی در اماکن تفریحی استان با رعایت پروتکل های وجود دارد اما در صورتیکه وضعیت شهرستان های استان در روزهای آینده تغییر کند شرایط مسافرت به این استان نیز تغییر خواهد کرد.
فلاح وند ادامه داد: به منظور سلامت مسافران نوروزی و رعایت هرچه بیشتر پروتکل های بهداشتی در استان فقط امکان اقامت مسافران در مراکز اقامتی و تاسیسات دارای پروانه بهره برداری در استان وجود دارد وسایر اماکن از جمله مهمانپذیرهای ادارات و دستگاه های اجرایی امکان اقامت مسافران را ندارند.
وی تاکید کرد: در تعطیلات نوروزی نظارت های سخت گیرانه و بدون اغماض در جهت رعایت پروتکل های بهداشتی بر مراکز اقامتی و تفریحی استان با جدیت پیگیری خواهد شد.
اکنون ۳۸ مرکز اقامتی در استان وجود دارد که این واحدها دارای ظرفیت یک هزار و ۵۰۰ تخت هستند.
۱۴۲واحد اقامتی از جمله هتل، مهمانپذیر، اقامتگاه بوم گردی، سفره خانه‌های سنتی و مجتمع‌های خدماتی بین راهی لرستان به مسافران ارائه می کنند که ۲۲ هتل با ظرفیت یکهزار و ۷۰۵ تخت و ۱۰ مهمانپذیر با ظرفیت ۲۹۰ تخت از جمله این مراکز هستند.ایرنا/Mr

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false