×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
همزمان با سراسر کشور در لرستان صورت گرفت؛حضور  دانش آموزان در مدارس لرستان


امروز شنبه ۲۷ اردیبهشت ۹۹ حضور اختیاری دانش آموزان لرستان در مدارس شهرستانها و مناطقی که فرمانداران با تشخیص ستادهای شهرستانی مبارزه با کرونا مجوز آن را در مناطق با وضعیت سفید صادر کرده اند آغاز و رفع اشکال تحصیلی دانش آموزان در کلاس های با جمعیت سه الی پنج نفر و با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی ستاد مبارزه با کرونا انجام گرفت.

به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان، مدیر کل آموزش و پرورش استان در بازدید از برخی  مدارس چگنی که با رعایت تمامی پروتکل ها و ضد عفونی قبل و بعد کلاسها و با در اختیار گذاشتن ماسک در اختیار دانش آموزان کلاسهای رفع اشکال تحصیلی تشکیل شد گفت: اولویت اصلی و مهم ما حفظ سلامت دانش آموزان و فرهنگیان عزیز می باشد.

علیرضا نخعی با بیان این که بازگشایی مدارس فقط برای رفع اشکال درسی دانش آموزان است، گفت:حضور دانش آموزان در مدارس اختیاری است و هیچگونه اجباری در این زمینه وجود ندارد.

وی خاطر نشان کرد: بازگشایی مدارس استان از امروز شنبه ۲۷ اردیبهشت  ۹۹ مطابق مصوبه ستاد ملی کرونا، فقط برای رفع اشکال دانش آموزان بوده و تدریسی صورت نمی‌گیرد.

وی اظهار کرد: دانش آموزانی که از پوشش تلویزیون و طرح شاد برای آموزش تحصیلی خود استفاده می کنند، نیاز به حضورشان در مدارس نیست اما می‌توانند برای رفع اشکال و مشورت با معلمان در مدرسه حضور یابند.

نخعی ادامه داد: در بازگشایی مدارس، تجمع دانش آموزی را نخواهیم داشت چون حفظ سلامت فرهنگیان و دانش آموزان اولویت اصلی و مهم متولیان دستگاه تعلیم و تربیت در وزارت آموزش و پرورش و در استانها می باشد

علیرضا نخعی همچنین در این بازدید از تلاش ارزشمند همکاران فرهنگی در ایام شیوع ویروس کرونا با آموزش های مجازی و از طریق برنامه شاد تقدیر کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در ادامه بازدید شهرستانی خود ، دیداری با ترابی نژاد فرماندار چگنی داشت و از حساسیت وی نسبت به مسائل تعلیم و تربیت و حفظ سلامت دانش آموزان در کنار اهمیت وی به دغدغه تحصیلی دانش آموزان شهرستان چگنی تقدیر و سپاسگزاری کرد. /روابط عمومی آپ لرستان
انتهای پیام

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false