×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
وارونگی کرونا ویروس: ایرج زیودار

چشم و گوش و ذهنمان سرشار از ” کرونا ویروس ” گردیده بطوری که عین بختک عقل و هوش از سرمان ربوده و تمام تمرکز مان معطوف به ” کرونا ” گردیده است.تمرکز روی بلای قرن به مثابه هوشمندی و عقلانیت بشر می باشد اما ایکاش بشر این هوشمندی را در دوره کمون آن مصروف پیشگیری و کنترل آن می کرد تا الان تسلیم شرایط موجود نمی گردید زیرا اینک بشر ناگزیر به توجه و تمرکز روی درمان کرونا ویروس می باشد در غیر اینصورت حیات بشر را به چالش کشیده و بقا بشر را به مخاطره خواهد انداخت.

در حال حاضر بر ما پوشیده و مستور بوده که چه اتفاقی افتاده و قرار است چه اتفاقی بیفتد اما میدانیم در محاصره جدی این مهمان ناخوانده و دشمن قدار می باشیم فلذا چنانچه هوشمندانه و مسوولانه با آن برخورد نکنیم بلاشک شکست خواهیم خورد.

شکست و مهار کرونا بسیار پیچیده و دشوار می باشد. دشواری و مهابت آن زمانی عریان تر می گردد که در می یابیم ” کاری از دست پزشکان و سامانه بهداشت و درمان ” هم ساخته نیست فلذا کنترل و تسلیم آن عملی پیچیده و چند وجهی بوده بطوری که رفتارهای مسوولانه و متعمدانه تک تک آحاد جامعه اعم از فقیر و غنی، روستایی و شهری، شاگرد و معلم، کارگر و مهندس، بقال و بزاز ووو علاج واقعه بوده و هر کدام از ماها نقش یکسانی چه در خانه و محل کار و چه در اجتماع بر عهده داریم.

اقدامات پیشگیرانه هزینه چندانی بر ما تحمیل نمی کند، با رعایت پروتکل های بهداشتی می توان کرونا را مهار و شکست داد در غیر اینصورت ممکن است هزینه گزاف و غیر قابل جبرانی بر ما تحمیل نماید./ انتهای پیام

در خانه بمانیم

ایرج زیودار

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false