×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
واژگونی دو خودرو در محورهای لرستان ۱۰ مصدوم داشت

سرپرست سازمان فوریت‌های پزشکی لرستان از واژگونی دو خودرو در جاده‌های لرستان و مجروح شدن ۱۰ نفر خبر داد.

  واژگونی پراید در محور کوهدشت/۵ مصدوم بر جای گذاشت

سرپرست سازمان فوریت‌های پزشکی لرستان گفت: بر اثر واژگونی پراید در محور کوهدشت (بلوران) ۵ مصدوم بر جای ماند براثر واژگونی پراید در محور کوهدشت (بلوران) ۵ مصدوم بر جای ماند.

به گزارش پژواک لرستان، علاءالدین شیخی با اعلام این خبر افزود: روز یکشنبه ۳۱ شهریورماه ۹۸ طی تماسی با مرکز دیسپچ مبنی بر یک مورد واژگونی خودرو پراید در محور کوهدشت (گراب) بلافاصله آمبولانس به محل اعزام شد.

این حادثه ۵ مصدوم بر جای گذاشت که پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی به بیمارستان امام کوهدشت منتقل شدند.  

  واژگونی پژو ۴۰۵ در محور دورود _ازنا ۵ مصدوم بر جای گذاشت

شیخی همچنان اظهار کرد: واژگونی پژو در محور ازنا_دورود ۵ مصدوم داشت که همه‌ی آنان به بیمارستان ۷ تیر دورود انتقال یافتند سرپرست سازمان فوریت‌های پزشکی لرستان در تشریح این حادثه بیان کرد: در حادثه دیگری که ساعت ۲۲ یکشنبه اتفاق افتاد در تماسی با مرکز دیسپچ مبنی بر یک مورد واژگونی خودرو پژو در محور دورود _ازنا (نرسیده به ترشاب) بلافاصله آمبولانس به محل اعزام شد.

این حادثه ۵ مصدوم بر جای گذاشت که پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی به بیمارستان شهدای هفتم تیر دورود منتقل شدند.

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false