×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
واکسیناسیون ۸۹ درصد افراد بالای ۸۰ سال علیه کرونا در لرستان



به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان/ دبیر ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان از واکسیناسیون ۸۹ درصد افراد بالای ۸۰ سال در استان خبر داد و گفت: همچنین تاکنون ۶۷ درصد افراد بین ۷۵ تا ۷۹ سال نیز علیه بیماری کرونا واکسینه شده‌اند.

مریم کوشکی، دبیر ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان امروز با اشاره به ورود بیش از ۱۰۹ هزار دوز واکسن کرونا به لرستان، اظهار کرد: از این تعداد، ۱۰۱ هزار و ۴۷۸ دوز واکسن تزریق شده است.
وی خاطرنشان کرد: در نوبت نخست ۸۵ هزار و ۴۱۰ دوز از واکسن کرونا به جامعه هدف تزریق شد، ضمن اینکه این میزان واکسن تزریقی در نوبت دوم ۱۶ هزار و ۶۸ دوز بوده است.
دبیر ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان از واکسیناسیون ۸۹ درصد افراد بالای ۸۰ سال در استان خبر و ادامه داد: همچنین تاکنون ۶۷ درصد افراد بین ۷۵ تا ۷۹ سال نیز علیه بیماری کرونا واکسینه شده‌اند.
کوشکی بیان داشت: تاکنون ۵۶ درصد افراد بین ۷۰ تا ۷۴ سال در استان واکسینه شده‌اند، ضمن اینکه در هر مرحله واکسیناسیون افراد جامانده از رده‌های سنی بالا نیز انجام می‌شود.
وی، روند ابتلا به کرونا در استان را کاهشی خواند و افزود: با این وجود از شهروندان درخواست می‌شود از برگزاری هرگونه دورهمی خودداری کرده و در صورت حضور در تجمع، ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی، حتما از ماسک استفاده کنند.فارس/Mr

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false