×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
واکنش استانداری لرستان به برخی اظهارات در خصوص تغییر فرمانداران


در پی اظهارات بیان شده درخصوص روند تغییر فرمانداران و برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی؛ روابط عمومی استانداری در بیانیه‌ای نوشت:

طی روزهای اخیر برخی اظهارات و نظرات ارائه شده در خصوص تغییر فرمانداران و روند برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی متضمن برخی شبهات بود که برای شفاف‌سازی و آگاهی افکار عمومی موارد ذیل ارائه می‌گردد:

هرگونه جابه‌جایی و تغییر فرمانداران مشمول طی مراحل قانونی و اداری است و انتخاب فرماندار به‌عنوان عالی‌ترین نماینده دولت در شهرستان، نیازمند بررسی همه‌جانبه در خصوص توانمندی‌ها و ظرفیت‌های وی می‌باشد. در روند انتخاب فرمانداران؛ به‌رغم کسب مشورت از مراکز مختلف؛ وزارت کشور کاملاً مستقل عمل کرده و طبق مفاد قوانین موضوعه اقدام می‌نماید.
تغییر فرمانداران امری مستمر بوده و ممکن است طی روزهای آتی نیز شاهد تغییر و انتصاباتی باشیم. طبیعتاً این تحولات مدیریتی پس از طی مراحل اداری بوده و ارتباطی با اظهارات بیان شده در روزهای اخیر ندارد.

وزارت کشور متولی برگزاری توأم با سلامت انتخابات است‌. تحقق مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت‌های پرشور انتخاباتی در گرو تضمین برگزاری بی‌طرفانه انتخابات است و بدون تردید عزم مجموعه وزارت کشور برای تجلی بخشیدن به ۴ اصل ذکر شده، شکوه ماندگار دیگری را در عرصه انتخابات رقم خواهد زد.
وزارت کشور و بالطبع استانداری لرستان با هرگونه اعمال نظر شخصی در انجام وظایف اداری فرمانداری‌ها برخورد کرده و در جریان برگزاری انتخابات، سلایق سیاسی و فکری فرمانداران، بخشداران و دیگر عوامل هیچ‌گونه اثری بر انجام وظایف قانونی و نتیجه انتخابات نخواهد گذاشت.

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false