×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
واکنش سایپا به ویدئو جنجالی پیش فروش خودرو در لبنان



به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستانگروه خودروسازی سایپا در واکنش به ویدئوی پیش فروش خودرو در لبنان اعلام کرد که این ویدئو مربوط به سال ۹۵ است که به تازگی، اما با ترجمه و تحلیل اشتباه در شبکه‌های اجتماعی بازنشر شده است.

 گروه خودروسازی سایپا در واکنش به انتشار فراگیر گزارش خبری، ویدئویی شبکه الجدید لبنان از فروش محصولات این خودروساز در کشور لبنان اعلام کرد که این ویدئو مربوط به سال ۹۵ است که به تازگی، اما با ترجمه و تحلیل اشتباه در شبکه‌های اجتماعی بازنشر شده است.

در سال‌های گذشته گروه خودروسازی سایپا در جهت توسعه بازار‌های صادراتی و افزایش صادرات غیرنفتی کشور، فروش محصولات خود در کشور‌های دیگر را در دستور کار قرار داده و با همکاری شریک تجاری خود در لبنان تعدادی از محصولات سواری و تجاری خود را در بازار این کشور عرضه کرد.
شبکه الجدید لبنان در گزارشی که چهار سال پیش از نمایندگی سایپا در این کشور تهیه کرد، به محصولات متنوع سواری و تجاری و شرایط منعطف فروش نقدی و اعتباری این خودرو‌ها به شهروندان لبنانی در آن سال‌ها پرداخت، اما ویدئوی این گزارش در روز‌های اخیر و با ترجمه و تفسیری اشتباه در شبکه‌های اجتماعی کشور بازنشر شده است.
براساس اعلام سایپا قیمت محصولات این گروه خودروسازی در سال ۹۵ در کشور لبنان از ۸۴۰۰ دلار برای پراید تا ۱۹هزار و ۲۰۰ دلار برای چانگان جهت مشتریان لبنانی متغیر بوده و هیچ خودرویی به قیمت ۱۵۰۰ دلار عرضه نشده است. آنچه که در گزارش شبکه الجدید در سال ۹۵ توسط نماینده سایپا در لبنان بیان می‌شود این است که هر شهروند لبنانی که ماهیانه ۱۵۰۰ دلار درآمد کسب می‌کند یا حقوق ماهیانه‌ای معادل ۱۵۰۰ دلار داشته باشد، توانایی پرداخت اقساط خودرو را خواهد داشت و لذا می‌تواند این خودرو‌ها را به صورت اقساطی از طریق بانک‌های عامل لبنانی یا مستقیماً از نمایندگی سایپا در لبنان خریداری کند.
گروه خودروسازی سایپا درخصوص اطلاعات و توضیحات نادرستی که به همراه این ویدئو منتشر شده نیز از هموطنان می‌خواهد که بدون اطمینان از درستی محتوا، هیچ پیامی را باور و بازنشر نکنند. زیرا تفسیر‌های این چنینی در فضای مجازی بعضا یا از روی آگاهی نداشتن و اشتباه و یا عامدانه و در راستای اهداف سیاسی و ضدامنیتی است.

Mr

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false