×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
وزیر کشور: امنیت ما نسبت به اروپا بهتر است


به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان/ وزیر کشور آنچه را که در قالب ایران‌هراسی با هدف جلوگیری از آمدن گردشگر به ایران بیان می‌شود، حرف‌های بی‌منطق و ناصحیح دانست و گفت: امنیت ما نسبت به اروپا چه بسا بهتر است، گردشگران در سفر به ایران نگران نباشند.

سال‌هاست دستگاه تبلیغی رسانه‌ای بیگانه، سیاست ایران‌هراسی را در افکار عمومی جهان ترویج می‌کند، سیاست نخ‌نمایی که تلاش می‌کند از ایران تصویری نا امن و سیاه در جهان ثبت کند، سیاستی که قطعاً در بازار گردشگری به نفع رقیبان منطقه‌ای و جهانی خواهد بود. عجیب نیست که وقتی آمارها رشد گردشگر خارجی در ایران را نشان می‌دهد بلافاصله بسته‌های تبلیغاتی ضد ایرانی و ایران هراسی در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، روند افزایشی به خود می‌گیرد.

احمد وحیدی در گفت‌وگو با ایرنا درباره امنیت به عنوان زیرساخت گردشگری و تامین آن برای گردشگران خارجی گفت: امنیت در کشور ما بسیار خوب است، حتی در مقایسه با کشورهای اروپایی امنیت ما چه بسا بهتر است.

وی گفت: آنچه که دیگران در قالب ایران‌هراسی تلاش کرده و بیان می‌کنند تا از آمدن گردشگر به ایران جلوگیری کنند، حرف‌های بی‌منطق و نا صحیح است.

وزیر کشور گفت: ما مشکل امنیتی نداریم، البته گاهی یک مساله را در کشور ما بزرگ جلوه می‌دهند، این مسائل به طور طبیعی در کشورهای دیگر هم وجود دارد و فراوان است، آنها مسائل و مشکلات خود را بزرگ نمی‌کنند، ولی در کشور ما یک مساله کوچک خیلی بزرگ می‌شود.

وحیدی تصریح کرد: در هر حال امنیت ما خیلی خوب است و گردشگران در سفر به ایران هیچ نگرانی نداشته باشند.

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false