×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
پرداخت کمک ۵۰ میلیونی به ساکنان روستاهای اطراف سد «سیمره»

استاندار لرستان از پرداخت کمک ۵۰ میلیونی به ساکنان روستاهای اطراف سد «سیمره» خبر داد و گفت: ۵ نقطه برای استقرار اهالی این روستاها مشخص شده است.

به گزارش پژواک لرستان، سید موسی خادمی امروز یکشنبه در جلسه بررسی مشکلات روستاهای اطراف سد سیمره با اشاره به مصوباتی که در نشست با هماهنگی وزارت نیرو انجام شده است، اظهار کرد: خوشبختانه بخش عمده‌ای از این مصوبات مانند بحث آب و برق روستاها تا حد زیادی حل شده است.

وی گفت: با توجه به جاده‌ای که در حد راه‌گشایی برای روستاییان این منطقه احداث کرده بودیم، مسیر اصلی از زیر آب خارج شده و ارتباط در حال برقراری است.

استاندار لرستان بیان کرد: کار هیئت کارشناسی که در حال بررسی خسارات مخزن هستند در مرحله نهایی شدن است که با هماهنگی وزارت نیرو قیمت‌ها مشخص می‌شود.

خادمی تصریح کرد: مطابق مصوباتی که با وزارت نیرو داشتیم قرار شد ظرف سه ماه پس از مشخص شدن میزان خسارات، این خسارت ها پرداخت شوند که امیدواریم این منابع به زودی تامین شوند.

وی به دیگر مصوبات دولت برای روستاییان این منطقه اشاره کرد و گفت: پس از خریداری خانه‌ها از طرف وزارت نیرو، برای جلوگیری از حاشیه نشینی مکان استقرار جدید این روستاها از طرف منابع طبیعی در پنج نقطه مشخص شده و در حال آماده‌سازی است.

استاندار لرستان تصریح کرد: به هر خانوار ۵۰ میلیون کمک بلاعوض برای ساخت پرداخت می‌شود که احتمالاً ۴۰ میلیون آن در آینده از مطالبات آنها کسر خواهد شد.

خادمی ابراز امیدواری کرد که با این مصوبات مشکل این عزیزان حل شود و برای سد که یک کار بزرگ عمرانی و مورد نیاز کشور است و نیز مردم منطقه مشکلی ایجاد نشود.

انتهای پیام

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false