×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
پیام تبریک مدیر کل روابط عمومی استانداری لرستان به مناسبت فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی

امروزه در جامعه شبکه ایی و عصر ارتباطات اهمیت و نقش روابط عمومی بر کسی پوشیده نیست .
دورانی که اطلاع رسانی پیشتاز و پیشقراول سایر عرصه ها می باشد و می توان شفاف و متقن اعلام نمود پیشرفت و موفقیت یک سازمان و دوام خدماتش و استمرار حضور موثرش به عملکرد روابط عمومی بستگی دارد.
پل ارتباطی بین سازمان و ذینفعان از یک سو و انتقال سریع، شفاف و مستند اقدامات از سوی دیگر می تواند نقش و جایگاه مهم روابط عمومی را در اذهان به وضوح به تصویر بکشد آنچه به اهمیت موضوع می افزاید فدانکردن واقعیت در کارزار انفجار اطلاعات است . خوشبختانه اعتماد و رجاء واثق مدیران دستگاههای دولتی خصوصاً مدیریت ارشد استان به جایگاه روابط عمومی ها موجب رونق ،توان افزایی و هدایت گری سالم جامعه و پمپاژ امید و نشاط و در یک کلام ساماندهی خرد ورزانه اخبار و اطلاعات برای نیل رسیدن به اهداف عالیه نظام و دولت گردیده است.
شناخت هر چه بیشتر و عمیق مدیران توانمند و ارزش آفرین دستگاه ها مهمترین پشتوانه برنامه های اجرایی و کارکردی روابط عمومی ها شده است. امروز کسی به روابط عمومی به عنوان یک واحد هزینه بر و مصرفی نگاه نمیکند این واحد فعال، پویا و خلاق در چارچوب نظام اداری توانسته است نقش خود را آنچنانکه در حد معذورات و امکانات بوده به نمایش بگذارد هرچند معتقدیم این خدمات در شأن و منزلت و جایگاه رفیع مردم عزیز و گرانقدر نیست و تا رسیدن به وضعیت مطلوب باید همه با هم تلاش کنیم که ضمن اخذ رضایت الهی و توفیقات معنوی مقبولیت عامه را هم کسب نماییم.
اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی به تمامی روابط عمومی ها، امیدوارم که در سایه همکاری، همدلی و وفاق دست اندرکاران این امر مهم در استان و همچنین با بهره گیری از ابزارهای نوین و ایده ها و روشهای خلاقانه و با مشارکت حداکثری در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری به سال جهش تولید مزین شده است موجبات سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیش از پیش و همچنین شاهد اعتلا، رشد و بالندگی ایران عزیزمان باشیم./ انتهای پیام

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false