×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
پیام تسلیت برای درگذشت غریبانه یک هنرمند تئاتر در لرستان


به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان/ مدیر تئاتر شهر درگذشت غریبانه یکی از نمایشنامه‌نویسان کشور را تسلیت گفت.

مسعود سلیمی از هنرمندان استان لرستان که بیشتر بخاطر نمایشنامه‌هایش شناخته می‌شد و آثاری را در سالن‌های تئاتری تهران کارگردانی هم کرده است، روز گذشته، ۲۴ مردادماه در سن ۶۷ سالگی درگذشت.
او که از رزمندگان دفاع مقدس هم بود در ۴۰ سال گذشته در زمینه هنرهای نمایشی، به نمایشنامه نویسی و کارگردانی مشغول بود و نگارش بیش از  30 نمایش‌نامه را در کارنامه خود دارد.
سعید اسدی، مدیر مجموعه تئاترشهر با انتشار متنی درگذشت این هنرمند را تسلیت گفته است.
در متن تسلیت او آمده است:
«هرکس که به راستی هنر را برگزیند، علاوه بر حلاوتش، رنج و سختی اش را هم به جان می خرد. همین است که هنرمند بودن شجاعت ایستادن در میانه‌ میدان رنج و لذت توأمان است.
امروز سوگوار هنری مردی هستیم که بار سبکی تحمل ناپذیر بودن در میدان هنر را، بی آنکه در پی نام و نانش باشد، به دوش کشید و غریبانه رفت.
مدیریت مجموعه تئاترشهر درگذشت آقای مسعود سمیعی، نمایشنامه نویس و کارگردان ایرانی را به خانواده گرامی ایشان و هنرمندان تئاتر ایران تسلیت می گوید.»
«اتاق شماره ۱۳»، «با لنج تا عمق دریا» در سنگلج، «زیبا ترین سکوت» در سنگلج، «و…غربتت را هیچ شعری نسرود» در خانه نمایش و تالار مولوی، «آینه» در تالار مولوی،‌ «باشب تا صبح» در تالار مولوی بخشی از نوشته‌های او هستند.

Mr

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false