×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
پیشرفت لاک‌پشتی پروژه راه‌آهن خرم‌آباد-دورود به‌دلیل کمبود اعتبار


به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان، رضا خالقی صبح امروز در ستاد اقتصاد مقاومتی لرستان اظهار داشت: راه‌آهن دورود_ خرم‌آباد ۳۴ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است اما متاسفانه از سال ۹۷ به بعد به علت تامین نشدن اعتبارات روند اجرایی این پروژه کند شده است.
وی با بیان اینکه آزادراه خرم آباد_اراک یکی از مهمترین پروژه‌های عمرانی کشور است، افزود: پیشرفت این پروژه ۵۶ درصد بوده اما در حوزه لرستان بیش از ۸۶ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که بر اساس قول پیمانکار تا پایان سال یکی از قطعات این طرح تکمیل می‌شود.
مدیرکل راه و شهرسازی لرستان بیان کرد: طول پروژه آزاد راه خرم آباد به کوهدشت ۸۵ کیلومتر بوده که در حال حاضر ۵۶ کیلومتر آن چهارخطه شده است و اگر اعتبارات آن به موقع اختصاص یابد تا هفته دولت سال آینده به جز ۶ کیلومتر، مابقی آن تکمیل می‌شود.
خالقی با اشاره به اینکه جاده شازند به ازنا یکی از مهمترین مطالبات مردمی استان است، تصریح کرد: طول این جاده ۷۰ کیلومتر بوده که ۳۵ کیلومتر آن در حوزه لرستان قرار دارد که به دنبال این هستیم ۱۸ کیلومتر از این مسیر را در دهه فجر امسال افتتاح کنیم.
وی با عنوان کردن این موضوع که کمربندی دورود یکی دیگر از پروژه‌های مهم استان است، خاطرنشان کرد: با همکاری مسئولین استان مشکلات این پروژه حل شده است و امیدواریم به زودی شاهد افتتاح این طرح باشیم.
مدیرکل راه و شهرسازی لرستان در بخش پایانی صحبت‌های خود عنوان کرد: دو پروژه استادیوم ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد و ورزشگاه بروجرد نیز پیشرفت فیزیکی خوبی داشته‌اند. /فارس

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false