×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
کرونا و کابوس ورشکستگی: ایرج زیودار

کرونا ویروس آنقدر وحشتناک و دلهره آور است که باعث گردیده بازار تهران و احتمالا خیلی از شهرستان های کشور بطور کامل به حالت تعلیق و نیمه تعطیل درآید. در سال های گذشته در همین ایام اسفند ماه، نمی توانستی به راحتی در بازار تهران تردد و خرید کرده و یا در مترو جایی برای سر پا ایستادن پیدا نمود! در حالی که امروز شاهد بودم بعلت خالی بودن واگن ها، جوانان با خیال راحت روی صندلی های واگن دراز کشیده و خوابیده بودند!

بدون تردید بازار سایر استان ها و شهرها از بازار تهران آسیب پذیرتر بوده و آنها هم تحت تاثیر بازار تهران قرار گرفته و متضرر خواهند شد. به نظر می رسد چنانچه این وضعیت مشوش و نگران کننده ادامه داشته باشد، ورشکسته شدن و متعاقب آن وارد شدن آسیب های جسمی، روحی و روانی بر عده ای از بازاریان و افرادی که برای ایام نوروز میلیاردی خرید کرده اند، دور از انتظار نیست.

لذا انتظار می رود دولت و مسئولان و صنوف ذیربط این اوضاع نابسامان را قبل از وقوع حوادث ناگوار با دوراندیشی و ذکاوت، رتق و فتق و مدیریت نمایند.

امیدواریم سایه شوم این بلیه خطرناک هر چه سریعتر با مدیریت دولتمردان، وزارت بهداشت و به کمک سازمان بهداری و سیستم بهداشتی درمانی نیروهای مسلح و همچنین همکاری و مساعدت خودجوش ملت شریف ایران از سر کشورمان رخت بربندد و آسیبها، خسارات و زیانها آن به حداقل ممکن برسد./ ایرج زیودار

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false