×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
کشف دو کارگاه تولید نمک غیر استاندارد در بروجرد/ ۲۳۷ تن نمک توقیف شد

رئیس اداره استاندارد شهرستان بروجرد از کشف و توقیف بیش از ۲۳۷ تُن نمک غیر استاندارد و پلمب خط تولید ۲ کارگاه در بروجرد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پژواک لرستان، به نقل از روابط عمومی اداره کل  استاندارد لرستان، در راستای اجرای طرح نظارت بر واحدهای تولیدی، توزیعی و عرضه شهرستان بروجرد در اسفندماه سال جاری، محل بسته بندی دو نمونه نمک بدون مجوز در این شهرستان شناسایی و پلمب شد که در جریان این بازرسی‌ها مقدار ۲۷۳ هزار کیلو گرم نمک غیر استاندارد توقیف و خط تولید این نمک‌ها پلمب شد.

عنایت شرفی رئیس اداره استاندارد شهرستان بروجرد در این باره گفت: این دو واحد تولید با بسته بندی و مشخصات جعلی با برند تجارتی آوا به نشانی محل تولید استان‌های دیگر، اقدام به تولید و توزیع نمک غیر استاندارد می‌کردند که این نمک‌ها مصرف غیر خوراکی دارند اما به عنوان نمک تصفیه یددار بسته بندی شده و به فروش می رسند.

وی اظهار کرد: در ماه گذشته نیز از دو کارخانه دیگر، مقدار ۸۵ تن نمک غیرخوراکی توقیف شد و مسئولین واحدها به محاکم قضائی معرفی شدند.

رئیس اداره استاندارد شهرستان بروجرد افزود: در مجموع ۳۵۸ تن نمک غیرخوراکی و غیراستاندارد در یک ماه اخیر از ۴ کارگاه غیر مجاز این شهرستان توقیف و وسایل آنان پلمب شده است.
انتهای پیام

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false