×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
کشف یک انبار احتکار کالا در خرم‌آباد


به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان/ سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: یک انبار احتکار کالای لوازم خانگی در خرآباد کشف و توقیف شد.

بختیار رازانی، سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان روز پنجشنبه افزود: این انبار احتکاری با گشت مشترک بازرسی سازمان صمت، تعزیرات حکومتی و سازمان اطلاعات سپاه لرستان کشف شده است.
وی تصریح کرد:  ۳۴ دستگاه یخچال فریزر و ۱۲ دستگاه ماشین لباس شویی احتکاری به ارزش پنج میلیارد ریال از این انبار کشف و مالک آن برای طی مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی شد.
رازانی از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف گرانفروشی، کم فروشی، امتناع از درج قیمت، ارائه ندادن فاکتور و احتکار کالا گزارش آن را به شماره تلفن ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان اطلاع دهند.
سردار مرتضی کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان نیز اوایل آذر از کشف ۳۴ انبار احتکار کالا به ارزش بیش از ۲۸ میلیارد تومان با همکاری تعزیرات حکومتی استان خبر داد.
به گفته وی این انبارها پس از راه اندازی طرح قرارگاه ۱۷ ربیع برای مقابله با گرانی و احتکار کالا توسط سپاه حضرت ابوالفضل (ع) کشف شد، همچنین برای مقابله بهتر با هرگونه تخلف، بسیجیان استان جهت مبارزه با گران فروشی به سازمان صمت معرفی شده‌اند و با همکاری بازرسان بر قیمت‌ها نظارت می‌کنند.
بیش از ۵۱ هزار واحد صنفی در لرستان فعال و سهم خرم آباد از این تعداد ۱۷ هزار واحد است.ایرنا/Mr

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false