×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
وصل اینترنت موبایل در لرستان و چند استان‌ دیگر

بر اساس اعلام اپراتورهای تلفن همراه، اینترنت موبایل برخی از استان‌ها دیروز وصل شد. امروز نیز اینترنت موبایل لرستان و چند استان دیگر وصل شد و طی روزهای آینده نیر استان های باقی مانده وصل خواهند شد.

محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پیش از این گفته بود جهت تصمیم‌گیری برای اتصال اینترنت همراه منتظر دستور وزیر کشور هستیم و عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور هم اعلام کرده بود این امر مستلزم تصمیمات شورای امنیت می باشد.

همانطوری که استحضار دارید اتصال ایران به شبکه جهانی اینترنت از شنبه شب (۲۵ آبان) به دلیل ناآرامی‌های ایجاد شده در پی اجرای طرح اصلاح و سهمیه‌بندی بنزین و به منظور جلوگیری از امکان سوءاستفاده‌های احتمالی از این ابزار ارتباطی کاملا قطع شد و تا چند روز نیز ادامه داشت.

واقعیت امر اینست که ما در عصر ارتباطات و انفجار اطلاعات قرار داریم و دهکده جهانی با اینترنت و جریان آزاد اطلاعات مفهوم پیدا می کند و قطع این شبکه و عدم ارتباط با دنیا به معنی برگشتن به عصر حجر و عقب افتادن از قافله جریان بروز اطلاعاتی جهانی است.

ناگفته نماند قطع شبکه جهانی اینترنت در این چند روز اخیر موجب لطمات و خسارات مالی زیادی به مشاغل اینترنتی و تعطیلی و بیکار شدن کارکنان این گونه حرفه ها شد .

به هرحال ضمن تشکر از مسئولین سیاسی و امنیتی کشور بابت وصل اینترنت خانگی و موبایل، به مسئولین ارشد کشور نیز توصیه می گردد، قبل هرگونه تصمیمات اینچنینی (گران نمودن سه برابری قیمت بنزین) که نقش بسزایی در معیشت مردم دارد، آثار تورمی و سایر تبعات آن را مورد بررسی قرار دهند تا نه موجب نارضایتی مردم و کشاندن آنان در کف خیابان ها گردد و نه این همه خسارت به مال و اموال مردم و همچنین اماکن عمومی کشور وارد شود./ انتهای پیام

کیوان رباطی مدیر مسئول و صاحب امتیاز پایگاه خبری پژواک لرستان.

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false