×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
گرداننده صفحه اینستاگرامی غیراخلاقی در خرم‌آباد دستگیر شد


پایگاه خبری پژواک لرستان به نقل از پلیس فتا/ رئیس پلیس فتا لرستان گفت: فردی که با ایجاد پیج در شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به انتشار تصاویر جوانان خرم آبادی می کرد، دستگیر شد.

سرهنگ آرش ابراهیمی، رییس پلیس فتا لرستان در تشریح این خبر گفت: تعدادی از شهروندان خرم آبادی با مراجعه به این پلیس مدعی شدند،گردانندگان یک پیج اینستاگرامی با انتشار تصاویر آنها و انتساب القاب غیر اخلاقی به دارندگان تصاویر موجب هتک حیثیت آنها شده اند.
وی افزود: تعداد فالورهای صفحه ایجاد شده و میزان پست های منتشر شده به سرعت در حال افزایش بود که این موضوع نگرانی شکات را در پی داشت.
این مقام انتظامی بیان داشت:حساسیت ایجاد شده باعث شد تا تیمی متشکل از کارشناسان این پلیس جهت شناسایی گردانندگان ادمین تشکیل گردد که در کمتر از ۴۸ ساعت موفق به شناسایی و دستگیری دو نفر ادمین پیج شدند.
سرهنگ ابراهیمی ادامه داد : متهمان در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه ارتباط با پیج مربوطه شدند اما زمانی در برابر ادله محکم قرار گرفتن لب به اعتراف گشودند و هدف و انگیزه خود را سرگرمی عنوان کردند.
رییس پلیس فتا لرستان به تمامی افرادی که به هر نحو اقدام به هتک حیثیت در فضای مجازی می‌کنند هشدار داد و اعلام کرد: بر اساس قانون جرائم رایانه‌ای هر کس بوسیله سامانه‌های رایانه‌ای و فضای مجازی موجبات هتک حیثیت شهروندان را فراهم نماید افزون بر اعاده حیثیت به حبس و جزای نقدی محکوم می‌شود. و شهروندان در صورت هرگونه موارد مشکوک می توانند با حضور در پلیس فتا یا با مراجعه به سایت www.cyberpolice.ir در قسمت گزارشات مردمی ثبت کنند.

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false