×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
گوشی با نرخ مصوب را از کجا تهیه کنیم؟

فروشگاه اینترنتی تکنولایف در سال ۸۸ با هدف ارائه خدمات فروش آنلاین آغاز به کار کرد و در این مدت توانسته، به بیش از یک صدهزار مشتری وفادار دست یابد که به طور متناوب از سایت و صفحه این فروشگاه اینترنتی بازدید می‌کنند.

به گزارش پژواک لرستان، بنابر اعلام تکنولایف، در بازار کسب و کار ایران فروشگاه‌های فیزیکی با ده‌ها سال سابقه همچنان برای ورود به دنیای دیجیتال و فروش آنلاین دچار تردید هستند و ورود بسیاری از برندهای ایرانی به سرویس ورود آنلاین با تاخیر و نگرانی همراه بوده است. اما تکنولایف یکی از اولین کسب و کارهای ایرانی است که این قالب را شکسته و با اعتماد به نفس و اطمینان به توانایی ارائه خدمات خود، خدمات خود در فضای مجازی را به فضای حقیقی نیز گسترش داده است.

فروشگاه اینترنتی تکنولایف با شناخت هوشمندانه بازار و اطلاع از این مهم که هنوز بسیاری از مردم با وجود تسلط بر اینترنت ترجیح می‌دهند از فروشگاه فیزیکی خرید کنند و نمی‌خواهند تجربه‌ی گفت و گوی رودر رو با فروشندگان را از دست بدهند، تصمیم گرفت از اوایل امسال فروشگاه فیزیکی خود را هم افتتاح کند.

بر این اساس فروشگاه تکنولایف از اردیبهشت ۱۳۹۸ بطور رسمی افتتاح شد و کار خود را در بازار موبایل ایران (۱) واقع در خیابان حافظ پائین‌تر از تقاطع جمهوری (پل حافظ) آغاز کرد. 
همچنین از اواسط مرداد ماه، با همکاری شرکت کسری پارس، برخی گوشی های تلفن همراه را با قیمت مصوب دولتی به فروش می‌رساند. شرکت کسری پارس، یکی از واردکننده‌های گوشی‌های تلفن همراه به کشور است که گوشی‌های وارداتی خود را با ضمانت ۱۸ ماهه به فروش می‌رساند که ۳ ماه اول آن، گارانتی تعویض است و این مزیت گارانتی کسری پارس است که در حال حاضر، محصولاتش را فقط روی تکنولایف عرضه کرده است. 

یکی از مهمترین مزایای خرید گوشی از فروشگاه اینترنتی تکنولایف، ضمانت ۷ روزه‌ی برگشت وجه است. بدین معنی که چنانچه محصول خریداری شده، تا ۷ روز پس از خرید دچار مشکلی شود که ناشی از استفاده از محصول نباشد، تکنولایف محصول عرضه شده به مشتری را تعویض می‌کند.

این تعویض‌ها در مواردی به ضرر تکنولایف بوده، چرا که برخی از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات گارانتی پاسخگوی تعهدات‌شان نبوده‌اند، با این حال تکنولایف می‌پذیرد برای رفاه حال مشتری محصول را بازپس بگیرد و محصول سالم دیگری را بجای آن به مشتری بدهد.

در چنین شرایطی محصول بازپس گرفته شده پس از تعمیر، با قیمت پایین‌تری عرضه می‌شود و علت این ارزان‌تر و پایین‌تر بودن قیمت گوشی نیز ذکر شده است.

لذا با توجه به اهمیت اعتماد مشتری در هنگام خرید موبایل و گجت‌های مورد نیازش از تکنولایف، این رویه در فروشگاه تکنولایف در بازار موبایل نیز اجرا می‌شود تا مشتریان از اعتبار محصول و خرید خود مطمئن باشند.

مراسم افتتاحیه فروشگاه تکنولایف بیش از یک‌هزار و پانصد بازدیدکننده داشت که نشان از پتانسیل بالای این فروشگاه در بازار آنلاین و بازار سنتی موبایل دارد.

به این ترتیب از این پس مشتریان می‌توانند خریدهای خود را از فروشگاه تلفن همراه  و لوازم جانبی تکنولایف به هر دو صورت حضوری و یا آنلاین انجام دهند و با اطمینان کامل از خرید خود از برندی معتبر لذت ببرند.

خرید حضوری از تکنولایف در آدرس مجتمع بازار موبایل ایران (خیابان حافظ، پایین‌تر از خیابان جمهوری) و خرید آنلاین از آدرس technolife.ir امکان‌پذیر است.

همچنین علاقمندان می‌توانند از طریق شبکه اینستاگرام تکنولایف www.instagram.com/technolife.ir و یا شماره مرکز تماس تکنولایف ۰۲۱۹۱۰۹۰۱۹۰ با این فروشگاه در تماس بوده و نسبت به قیمت روز گوشی اطلاعات کسب کنند.

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false