×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
۱۰۱ مرکز به تعداد شعب اخذ رآی در لرستان اضافه شد



به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان/ مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری لرستان گفت: یکهزار و ۸۶۷ شعبه اخذ رای برای برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان دایر می‌شود درحالیکه انتخابات دوره قبل یکهزار و ۷۶۶ شعبه فعال بود.

علیرضا بیرانوند، مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری لرستان روز دوشنبه اظهار کرد: این تعداد شعب اخذ رای در صورت لزوم و تشخیص فرمانداری‌ها به منظور سهولت دسترسی مردم به مکان های رای گیری، قابل افزایش است.
وی گفت: یک نماینده از فرمانداری و بخشداری، پنج تا هفت نفر از اعضای شعب، سه نفر نیروی انتظامی همچنین تعدادی از اعضای نظارت و خدماتی، عوامل اجرایی هر شعبه را تشکیل می دهند که تمامی این افراد برای برگزاری یک انتخابات خوب و منظم آماده شده اند.
وی ادامه داد: تبلیغات ریاست جمهوری از هفتم اردیبهشت ماه آغاز شده است و تا ۲۴ ساعت قبل از برگزاری انتخابات ادامه دارد، اما نامزدهای شورای اسلامی شهر و روستاها تنها یک هفته به آغاز برگزاری انتخابات مجوز تبلیغات رسمی را دارند.
بیرانوند تاکید کرد: نامزدهای انتخاباتی باید نسبت به اجرای قوانین پایبند باشند چراکه در صورت برگزیده شدن توسط مردم، قانونگذار خواهند بود و باید به قانون عمل کنند.
مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری لرستان گفت: نظام جمهوری اسلامی یک نظام مردم‌سالاری دینی با رای و پشتیبانی مردم است و برگزاری انتخابات باشکوه نیز پشتوانه امنیت و ثبات سیاسی می باشد.
بیرانوند ادامه داد: برگزاری انتخابات باشکوه و حضور حداکثری مردم قدرت چانه‌زنی کشور در نظام بین‌المللی را افزایش می‌دهد به همین علت معاندان و دشمنان نظام همواره به دنبال کاهش حضور مردم در انتخابات هستند که این موضوع امنیت ملی را با خطر مواجه می کند.
وی افزود: به مردم توصیه می شود با مطالعه و شناخت در این رویداد مهم شرکت و فرد شایسته را انتخاب کنند.
سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به همراه ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، میان‌دوره‌ای مجلس یازدهم شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری ۲۸ خرداد امسال برگزار می‌شود.Mr

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false