×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
۱۱ سپتامبر و جمعه سیاه: ایرج زیودار


روزی که آمریکا در شوک فرو رفت و دنیا مات و مبهوت مانده بود که چه اتفاقی افتاده ؟! که کدخدای جهان مورد تعرض قرار گرفته است؟
تروریست ها با یک برنامه ریزی بسیار پیچیده و مخوف و وحشتناک و رقت انگیزی مبادرت به حمله به برج های دوقلو نیویورک کردند.معلوم نبود چه اتفاقی افتاده است ، دوربین های فیلمبرداری به صورت آنلاین واقعه بحث‌برانگیز و خطرناک و پیچیده حملات انتحاری هواپیماهای مسافربری را نشان می دادند و برای دنیا پخش می‌کردند که کدخدای جهان مورد حمله تروریستی قرار گرفته است.

هواپیماهای مسافربری با دقت و با برنامه و مطالعات قبلی به برج‌های دوقلو کوبیده شده و در یک لحظه منفجر و تکه تکه می شدند و متعاقب آن برج های دوقلو آتش گرفته و پس اندک زمانی هر دو برج فرو ریخته و سقوط کردند.
واقعه هولناک ۱۱ سپتامبر و سقوط برج‌های دوقلو نیویورک واقعه بسیار وحشتناکی بود غیر قابل باور بود. در آن زمان کسی باورش نمی شد ، آمریکا هرگز اطلاعات موثقی در مورد این واقعه مهم به جهانیان اعلام نکرد و مدارک مستندی ارائه نداند اما طالبان را مسبب این واقعه اعلام کردند.
طبقات و محل برخورد هواپیمای مسافربری آرام‌ آرام‌ آتش می‌گرفتند. دود غلیظی از ساختمان بیرون می‌آمد، چیزی از وقوع این حادثه نمی‌گذشت که برج‌های دوقلو فرو ریختند و بظاهر شاخ آمریکا شکست و رویاهایش فروکش کرد.

پس از این واقعه آمریکا ظرفیت‌های اطلاعاتی و نظامی اش را گسترش داد ، ماهواره‌ها ، اپلیکیشن‌هایی فضای مجازی را تا توانست بسط داد. “گوگل” را میدان تاخت تاز “نرم” خود قرار داد ، عین کرم ابریشم در این فضا که خانه خودش می باشد هر جا بخواهد ، هر زمان که بخواهد آرام و بی سر و صدا می آید و سرک می‌کشد و منزل استیجاری کاربران را بازرسی کرده و می رود ، هر وقت کاربری برخلاف میل او رفتار کند چنانچه لازم بداند خانه اجاره ای کاربران را از آنان پس می‌گیرد و آنان را بیرون می کند.

فضای مجازی ظرفیت های خوب و مناسبی برای کار کردن و فعالیت های همه جانبه دارد ولی این خانه( فضای مجازی ) از پای بست ویران است لذا خیلی باید مراقب خود بود که اپلیکیشنی( سامانه ایی ) یا کاربری روی سرت آوار نشود.

برخی سامانه های فعال در فضای مجازی همانند بمبی هستند که ضامن آن کشیده شده و هر لحظه ممکن است توی صورتت منفجر گردیده و تمام داروندار و حیثیت را بر باد دهد لذا باید خیلی با احتیاط و دقیق و مطالعه شده گام برداشت و زود به هر سلامی جواب نداد،به هر پیشنهاد کاری فکر نکرد،دندان طمع را ابتدا در آورده سپس به شبکه اینترنت وصل شد،با دوستان معتمد و متخصص کارها و شبکه های استارتاپی را راه اندازی کرده در غیر این صورت ممکن است با کوچکترین لغزشی اندوخته های مالی و معنوی و اجتماعیتان را از دست داده و بشدت متضرر شوید./ انتهای پیام

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false