×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
۱۸۰۰ روستای لرستان درگیر سیل بودند

رئیس جمعیت هلال احمر کشور گفت: ۱۸۰۰ روستای لرستان درگیر سیل بودند.

به گزارش پژواک لرستان ، علی‌اصغر پیوندی با بیان اینکه در بازدیدی که از مناطق سیل‌زده داشتیم اقدامات بسیار خوبی در روند امدادرسانی انجام شده است، افزود: متاسفانه سیل لرستان نسبت به استان‌های گلستان و مازندران خرابی بیشتری برجای گذاشته و زیرساخت‌های فراوانی را تخریب کرده است.
وی با بیان اینکه علاوه بر آسیبی که به مردم رسیده، راه‌های مواصلاتی، پل‌ها و زمین‌های کشاورزی نیز تخریب شده است، ادامه داد: جمعیت هلال احمر همگام با دیگر نیروهای امدادی تلاش کرده از همان ساعات اولیه در کنار مردم باشد که از تمامی زحمات آنان قدردانی می‌کنم.
پیوندی بیان کرد: امدادگران و نجاتگران شبانه‌روز در راستای امداد و نجات، اسکان اضطراری و تغذیه تلاش و کوشش کردند و در کنار مردم بودند.
رئیس جمعیت هلال احمر کشور با بیان اینکه تمام تلاش ما کم کردن گوشه‌ای از مشکلات مردم بوده است، ادامه داد: امداد هوایی جمعیت در لرستان خیلی خوش درخشیده و توانست ۳۵۰۰ نفر را جابه جا کند؛ همچنین ۲۵۰ تن مواد غذایی و اقلام امدادی را به مناطق سیل زده انتقال داده است.
وی با اشاره به اینکه خسارات سیل خیلی گسترده است، افزود: در لرستان ۱۸۰۰ روستا درگیر آن بودند که ۲۰۰ مورد به صورت کامل در محاصره قرار گرفته بودند.

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false