×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
۳خبر خوب نماینده مردم خرم آباد و چگنی به لرستانی ها

به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان/خبرهای خوب از مجوز خوراک پتروشیمی و خوراک پالایشگاه تا رفع ممنوعیت کشت برنج در لرستان

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: می خواهم ۳ خبر خوب از صنعت تا کشاورزی را نه تنها برای مردم حوزه انتخابیه خودم، بلکه به همه مردم لرستان بدهم.

مرتضی محمودوند که در گفتگوی ویژه خبری در شبکه افلاک با مردم لرستان سخن می گفت با بیان اینکه با مساعدت و همکاری وزیر نفت که انصافا تلاش کردند، موفق شدیم ۲ مجوز را برای اولین بار در لرستان بگیریم افزود: مجوز خوراک پتروشیمی و مجوز خوراک پالایشگاه در بالاترین حجم و سطح، از دستاوردهای این خادم ملت، بعنوان نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی بوده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه علاوه بر این دو خبر در حوزه صنعت، یک خبر خوب هم برای کشاورزان دارم اظهار داشت: در کمیسیون تلفیق هم موفق به رفع ممنوعیت کشت برنج در لرستان شدیم و کشاورزان لرستانی دیگر برای کاشت برنج هیچ محدودیتی نخواهند داشت.

محمودوند با بیان این مطلب که ۴۰ روز از ساعت ۶ صبح تا ۲ بامداد در کمیسیون تلفیق تلاش کردیم تا در حق مردم لرستان اجحاف نشود تصریح کرد: خدا را شاکرم که در این جایگاه توانستم تاثیرگذار باشم و کارهای متعدد دیگری از قبیل افزایش چشمگیر بودجه، بحث سدها، علی الخصوص سد بختیاری و … انجام دهم که همه این دستاوردها را حاصل حضور این سرباز مردم در کمیسیون تلفیق و کمیته های تاثیرگذار مجلس می دانم.

نماینده خرم آباد و چگنی و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: با سرمایه گذارانی برای هر دو پروژه خوراک پتروشیمی و خوراک پالایشگاه رایزنی کرده ایم و با همت استاندار، مدیران اجرایی استان، نهادهای امنیتی، نظامی و همه مردم لرستان قطعا در آینده ای نزدیک این دو طرح بزرگ اجرایی خواهند شد.انتهای پیام /

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false