×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
۴۸۸ مسافر نوروزی در لرستان اقامت کردند



به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان/  معاون گردشگری میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: با رعایت محدودیت‌های کرونایی طی سه روز گذشته ۴۸۸ مسافر در هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها و مسافرپذیرهای لرستان اقامت داشته‌اند.

اسکندر فلاح وند روز یکشنبه اظهار داشت: در سطح استان لرستان ۲۶ هتل، ۲ هتل آپارتمان، ۱۱ مهمانپذیر، هفت اقامتگاه بوم گردی با ظرفیت ۲هزار و ۲۸۵  تخت برای اسکان مسافران نوروزی تدارک دیده شده است.
وی خاطرنشان کرد: از این تعداد ۳۸۰ تخت کف خواب هستند و علاوه بر این پنج مجتمع گردشگری نیز در سطح استان لرستان پذیرای مهمانان نوروزی هستند.
وی با بیان اینکه طبق دستورالعمل های ستاد کرونا مسافرت به تمام شهرستان های آبی و زرد بلامانع و مسافرت به شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع شده است اظهار داشت: در استان لرستان سه شهرستان بروجرد، دورود و پلدختر نارنجی هستند و نباید مسافران به این سه شهر مراجعه کنند.
فلاح وند به نظارت سختگیرانه و رعایت پروتکل های بهداشتی برای مسافران اشاره کرد و افزود: ورود مسافران به شهرهای بلامانع باید از قبل رزرو شده باشد، زیرا هر مکانی که مسافر از آن استفاده کرده تا ۲۴ ساعت قابل استفاده نیست.ایرنا/Mr

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false