×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
۶۲ روستای استان لرستان تا پایان امسال آبرسانی می‌شود


به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان/ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: تا پایان امسال در قالب ۷ مجتمع، مشکل آب ۶۲ روستا برطرف می‌شود.

حمیدرضا کرموند، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان امروز در مراسم افتتاح آبرسانی به ۲۶ روستای لرستان که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور وزیر نیرو انجام گرفت اظهارداشت: در استان لرستان بالغ بر دو هزار و ۷۰۰ روستا وجود دارد که بیش از هزار و ۵۰۰ روستا تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب قرار دارند.
وی افزود: امسال پروژه‌های قابل بهره‌برداری ما از محل صندوق تا پایان سال در قالب ۷ مجتمع و ۶۲ روستا است که اعتباری بالغ بر ۵۷ میلیارد تومان برای این موارد هزینه می‌شود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان عنوان کرد: ۲۶ روستایی که امروز به بهره‌برداری رسید در قالب همین روستاها است که با توجه به یکپارچه سازی شرکت‌ها این مژده را به مردم می‌دهم که این شرکت‌های یکپارچه در استان لرستان کاملا با انسجام مشغول به کار هستند و توانسته‌ایم بخش مشترکین و ۱۲۲را  راه‌اندازی کنیم که در شهرها و روستاها از یک ماهه گذشته مشغول خدمت رسانی هستند.
وی بیان کرد: خوشبختانه در شهرهای استان در تابستان جاری مشکل کم آبی و یا مشکل خاصی نداشتیم، در روستاها نیز بیشترین رضایتمندی را داشتیم، به جز این ۲۶ روستا ۴۰۰ روستا را بازنگری کرده و طرح‌هایی برای آبرسانی در نظر گرفته شد که با اجرای این طرح‌ها مشکلات آنها نیز مرتفع شد.
کرموند تاکید کرد: با توجه به این که زمستان‌ها خطر سیلاب در استان را داریم، همکاران ما در شرکت یکپارچه لرستان در حال برنامه‌ریزی برای زمستان هستند و بنا داریم برای زمستان سال ۱۴۰۰ در روستاها نیز هیج مشکل خاصی نداشته باشیم.

Mr

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false