×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
۹۸ درصد مدارس روستایی لرستان به اینترنت پرسرعت تجهیز شد


به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان/ مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان گفت: ۹۸ درصد مدارس روستایی این استان با تجهیز به اینترنت پرسرعت به شبکه ملی اطلاعات نیز متصل شد.

شهاب حیدری، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: از مجموع یک هزار و ۶۰۰ مدرسه روستایی استان یکهزار و ۵۶۰ مدرسه توسط تیم‌های تخصصی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات به شبکه اینترنت متصل شدند و تجهیزات لازم جهت بهره‌مندی از این خدمات در اختیار مدیران مدارس قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه تمام مدارس شهری لرستان از اینترنت پرسرعت برخوردار هستند تصریح کرد: با توجه به شرایط موجود و امکان انتشار ویروس کرونا در فضاهای پرتراکم، نیاز افراد به شبکه‌های اجتماعی، بسترهای مجازی و برنامه‌های آموزشی بیشتر شده و دسترسی به برنامه شاد آموزش و پرورش با هوشمندسازی مدارس  و از طریق ارائه آموزش برخط(آنلاین) فراهم می‌شود.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان ادامه داد: چهار هزار و ۹۴۱ مدرسه در استان وجود دارد که با توجه به متصل بودن تمامی مدارس شهری، تجهیز مدارس روستایی با اولویت بندی مکان روستا، مقطع تحصیلی و تعداد دانش‌آموز هر آموزشگاه انجام شده است.
حیدری ابراز امیدواری کرد با فراهم شدن زیرساخت های لازم، تعداد محدود مدارس روستایی باقی مانده نیز از اینترنت بهره مند شوند.
سال‌تحصیلی جدید با حضور بیش از ۳۶۰ هزار دانش‌آموز در لرستان آغاز شده است و این استان اکنون در شرایط هشدار شیوع کرونا قرار دارد.

Mr

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false