×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
‍ پیام زینی وند مقدم به مناسبت شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی

متن پیام مدیرکل آموزش و پرورش لرستان به این شرح است:

وَلَا تَقُولُوا لِمَنْ يُقْتَلُ فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتٌ ۚ بَلْ أَحْيَاءٌ وَلَٰكِنْ لَا تَشْعُرُونَ ﴿١٥٤﴾
و به آنان که در راه خدا کشته می شوند مرده نگویید، بلکه [در عالم برزخ] دارای حیات اند، ولی شما [کیفیت آن حیات را] درک نمی کنید

پاسدار سرافراز اسلام، فرمانده شجاع جبهه‌های حق علیه باطل، اسوه جهاد و اخلاص، امیر قلبها, سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی به مولایش سیدالشهدا و همرزمان شهیدش پیوست و آسمانی شد و همه مسلمانان جهان بویزه ملت ایران در غم جانکاه او به سوگ نشست.
شهادت بهترین پاداش و هدیه مجاهدت، فداکاری و مظلومیت آن مجاهد پر افتخار هشت سال دفاع مقدس، مدافع حریم و حرمت اهل بیت عصمت و طهارت، در مبارزه با اشرار، متحجرین، منافقین و مستکبرین و همچنین تلاش بی وقفه وی برای صلح،آرامش و امنیت در منطقه خاورمیانه و جهان بود که طینت پلید و خبیث استکبار جهانی در راس آن آمریکای جنایتکار و ایادی دست نشانده اش را افشا کرد و حقانیت و مظلومیت ملت بزرگ ایران و همه ملت های ستم دیده و آزادیخواه جهان را به اثبات رساند. حاج قاسم سلیمانی را باید سردار بیدارگری، آزادگی ، صلح، آرامش و امنیت لقب داد زیرا مردانه در این راه کوشید و از پای ننشست تا به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
هر چند شهادت ناباورانه آن بزرگ مرد نستوه و همراهان شهیدش به ویژه شهید ابومهدی المهندس ثلمه ی مولمه ایست, اما قطره قطره خون آن عزیزان در رگ‌های یکایک امت واحده اسلامی به جوش می آید و موجب بیداری، وحدت و انسجام و استحکام بیشتر آنان و جهان اسلام و انقلاب خواهد شد.
شهادت این شهیدان والا مقام را به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه،رهبری معظم انقلاب مدظله العالی، دولتمردان ومسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شریف و داغدار ایران و عراق، دلیرمردان سپاه پاسداران که در غم فرمانده و همرزم عزیزشان سوگوارند و همه نیروهای ظفرمند مسلح, همچنین بیت شریف معزایشان تبریک و تسلیت عرض می نمایم .

ما زنده به عشقیم و سزاوارتریم
بر دار ستم همیشه سردارتریم

این راه بلند است و شهادت باز
ما را بکشند باز بیدارتریم

روحشان شاد، یادشان گرامی و راهشان پر رهرو باد.

   

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false