×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
ترمیم و بهسازی جاده امامزاده ابراهیم« بابا بزرگ» دلفان مطالبه زائران


جاده امامزاده ابراهیم « بابا بزرگ» دلفان از سال ۹۸ همزمان با سیل ویرانگر و خسارت بار لرستان نیز در بیش از ۵۰ نقطه تخریب شده ولی متاسفانه بیشتر از ۵ سال از این حادثه می گذرد، هنوز ترمیم و بهسازی نشده است.

امامزاده ابراهیم یا بابا بزرگ یکی از امامزادگان واقع در شهرستان دلفان استان لرستان است که در بین مردم لرستان و سایر استان های همجوار دارای محبوبیت و جایگاه خاصی است و در اقصی نقاط ایران بویژه استانهای ایلام، کرمانشاه و کردستان به زیارت این امامزاده مشرف می شوند، اما به علت خرابی جاده آن خصوصا در فصول پربارش زائران با مشکل مواجه می گردند.

خوشبختانه در کشوری اسلامی و معتقد به ائمه اطهار و نوادگان آنان هستیم، اما متاسفانه برخی مدیران اجرایی در ایجاد زیرساخت‌ها و تسهیل امور مربوط به زائران کوتاهی می نمایند.

لذا انتظار دارد نماینده محترم ولی فقیه در استان، استاندار، معاون عمرانی استاندار، اداره کل راهداری و سایر نهاد های انقلابی و مذهبی تدابیری اتخاذ نمایند، جاده مزبور که بیش از پنج سال است بر اثر بارندگی های سیل آسا سال ۹۸ تخریب شده است، در دستورکار قرار گیرد و به زودی ترمیم و بهسازی گردد./ کیوان رباطی مدیر پایگاه خبری تحلیلی پژواک لرستان

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false