×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
استاندار «بومی» لرستان معرفی و منصوب شد: کیوان رباطی مدیر پایگاه خبری تحلیلی پژواک لرستان


استاندار لرستان با تمام کش و قوس ها، مخالفت ها و موافقت‌ها و تاخیر در مراحل و پروسه انتصابات وزارت کشور معرفی و منصوب شد. اگرچه علی رغم وعده های رییس جمهور استانداری لرستان «ویژه» نشد ولی ویژگی «بومی بودن» استاندار لرستان بعد از سالیان سال از ویژه بودن آن برای مردم لرستان با اهمیت تر بود.

بومی بودن نیروی انسانی یکی از شاخص های منابع انسانی است که از هر نظر به نفع مردم آن بوم است؛ اینکه نیروی بومی شناخت و تسلط کاملی بر جغرافیای سیاسی، مسائل اجتماعی و فرهنگی، ظرفیت ها و پتانسیل های اقتصادی و گردشگری، منابع انسانی و سرمایه های اجتماعی، دلسوزی و خدمت بی منت به مردم بوم دارد، موجب کمک به مدیران بومی در سرعت بخشیدن و تسهیل نمودن امر مدیریت در آن بوم و منطقه می باشد.

استاندار جدید لرستان منصوب شد و در روزهای آتی معارفه و شروع بکار می نماید. لذا امید است اقشار مختلف مردم بخاطر منافع شخصی خود، استاندار جدید را همانند استانداران قبلی مورد انتقاد مغرضانه و بیجا قرار ندهند، بخاطر مسائل و جناح بندی های سیاسی تخریب نکنند و بخاطر تعصبات طایفه، ایل، عشیره و قبیله گرایی مورد آماج حملات خود قرار ندهند! اما نقد منصفانه از ایشان و تیم مدیریتی وی را جهت اصلاح و پیشرفت امور در سرلوحه کار خود قرار دهند.

استان ما در شرایط بحرانی امروز بیش از هر چیز نیاز به وحدت، همدلی، همفکری و همراهی تمام گروهها، احزاب، سیاسیان، دانشگاهیان، معلمان، کشاورزان، کارآفرینان، مهندسان، روحانیان، نظامیان، پزشکان، کارمندان و تمام اقشار مختلف مردم دارد.

لرستان با این همه ظرفیت، پتانسیل و منابع خدادادی، برای خارج شدن از فقر و محرومیت در این برهه از زمان، نیازمند وفاق، همدلی، روحیه جهادی، از خود گذشتگی، کنار گذاشتن حب و بغض و منافع شخصی می باشد.

علی ایحال مردم لرستان اگر دل در گرو عمران و آبادی لرستان دارند، اگر می خواهند چهار یا هشت سال دیگر از کرده خود پشیمان نشده و فریاد وا اسفا از محرومیت و فقر و فلاکت سر ندهند، باید از منافع شخصی گذشته و به منافع جمع که اثرات، ثمرات و شیرینی آن به عموم مردم خواهد رسید، فکر کنند و استاندار بومی خود را که از رگ و ریشه این آب و خاک است را در امر پیشرفت و توسعه استان یاری رسانند. به امید لرستانی آباد/ انتهای پیام

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false