×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
اعتماد به مدیران جوان، تحقق بیانیه گام دوم انقلاب: امین پارسا

قطعا در هر زمان از تاریخ انقلاب که به جوانان اعتماد شده است، این جوانان بوده اند که سربلند از آزمون عبور کرده‌ و باعث ترقی، توسعه، پیشرفت و افتخار شده‌اند.

شاید مرور تجربه هشت سال دفاع مقدس و اعتماد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، امام خمینی(ره) به جوانان، هم برای ما تجربه‌ای باشد در خصوص اعتماد به جوانان و هم سرمشقی که نشان می‌دهد این انقلاب از ابتدا با تکیه بر جوانان شکل گرفته است.

تاکیدات مقام معظم رهبری و اشاره مستقیم به نقش جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب نیز تاکیدی مجدد بر جوانگرایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

امروز بهانه برخی از کسانی که با حضور جوانان در پست‌های کلیدی و مدیریتی مخالف هستند، عدم داشتن رزومه کافی جوانان است که این بهانه اصلا قابل استناد نیست و چراکه فرماندهان جوان زمان جنگ هم هیچکدام رزومه نداشتند و تنها با غیرت دینی و تکیه بر نیروی جوانی آنچنان نامی در تاریخ جهان ثبت کردند که سالیان سال برای آیندگان چراغ راه خواهد بود…

حضور برخی از افراد با تجربه بعنوان مشاور یا معاون در کنار جوانان نیز می‌تواند خلع تجربه را از بین ببرد و فرصت حضور جوانان را در جایگاه های مدیریتی ایجاد نماید.

هرچند که با اصل تجربه در مدیریت مخالفتی نداریم ولی بر این باوریم که تجربه می‌تواند کامل کننده انرژی و توان جوانی شود، وقتی مدیری جوان و پویا در جایگاهی قرار بگیرد موتور محرک آن سازمان سرعت بیشتری می‌گیرد و در این بین، مشورت با مجرب ها می‌تواند این پویایی را به سرانجام مطلوب برساند.

امیدواریم استاندار لرستان با توجه به شعار دولت در بحث مدیران جوان انقلابی و بیانیه گام دوم انقلاب که اعتماد به جوانان را در دستور کار دارد با استفاده از ظرفیت جوانان انقلابی در جایگاه‌های مدیریتی استان فرصت خدمت را به جوانان لرستانی بدهد و ثابت شود در همه بزنگاه های انقلاب جوانان منجی بوده و هستند./ انتهای پیام

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false