×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
خواهشی از مردم و پرسشی از نمایندگان ادوار: امیر ناصر غلامرضایی

 
ای کاش روزگاری فرا رسد که مقوله طایفه از روند سیاست و انتخابات لرستان غمزده برداشته شود، برای وکالت ملت دنبال کسی بروید که مایه فخرایران شود نه فقط نام ایل را به یدک بکشد! نماینده وکیل همه ملت ایران است نه وکیل طایفه! مجلس متعلق به همه ملت است نه فقط فلان طایفه! به تاریخچه انتخابات همین شهرخرم آباد نگاه کنید مگر نمایندگان ادوار مختلف فرزندان منتسب به طوایف مختلف نبودند؟ بگویند چه افتخاری برای ایل خود کسب کردند و کدام مشکل از ایل را حل کردند و چند جوان از ایل را مشغول به کار کردند و کدام کارخانه را برای ایل آوردند و از تعطیلی کدام کارخانه جلوگیری کردند؟

بدون قصد تخریب و فقط برای روشنگری و تبیین حقایق لطفا نمایندگان ادوار پاسخ دهند از باب مثال؛ آقای قدرت الله ایمانی آیا شما مشکلات ازنا و ایل سگوند را حل کردی؟ آقای فتح الله حسنوند آیا شما جوانان ایل حسنوند را مشغول به کار کردی؟ آقای محمد رضاملکشاهی که بعد از دو دوره نمایندگی متوجه نشدیم فرزند دودمان کُرنوکَر هستی یا سیاهپوش جوانان کدامیک از دو طایفه مورد نظر را از بیکاری و فلاکت نجات دادی؟ آقای صید محمد بیرانوند آیا شما کارخانه ای به چغلوندی آوردی؟ دستآورد وکالت شما برای ایل بیرانوند چه بود؟ آقای دکتر عبدی آیا شما گرفتاری ایل دلفان را برطرف نمودی؟ آقای مرتضی محمودوند که با شعار بچه شهر وکیل شدی آیا جوانان شهری را سربلند کردی کدام مدال افتخار را بر سینه بچه شهر زدی؟ آقای مهرداد ویسکرمی که برای توجیه خطای خود العیاذ و بالله خدا را هم غیر شفاف معرفی کردی، آیا ایل چگنی به وجود تو مفتخر است، کدام گل را برای طایفه ویسکرم کاشتی؟ آقای دکتر بهاروند آیا باری از دوش مردم محترم کُرگاه برداشتی؟ آقای مهندس سپهوند آیا بیکاران طایفه رومیانی را به نان و آب رساندی؟ ساداتی که به حرمت جدتان نماینده شدید نه بخاطر توانتان، آیا مشکلات سادات را مرتفع نمودید؟ آقای ابراهیم آقا محمدی که حتی درحین وکالت جواب تلفن حامیان وهمتبارانت را هم نمیدادی، آیا باقیات صالحات به جای گذاشتی و کدام نان را به سفره طایفه دریکوند و تبار گاوسواران آوردی؟

پس ای مردم با عملکرد ضعیف فرزندان ایل و تبار خود با چه دلخوشی دنبال گزینه طایفه می گردید؟ ای مردم عزیز بنده بعنوان یک شهروند دغدغه مند از شما خواهشمندم دنبال زبانی غرّا و سری پر سودا و دلی پردرد و شجاعتی مثال زدنی و قلمی تیز و جسارتی مثال زدنی و انسانی نترس و فردی مردم دار بگردید که مردم را مهمتر از هر چیز و محور همه چیز بداند، نه اینکه مردم را پله ترقی خود و وسیله حفظ قدرت دیگران قرار دهد.

کسانی را انتخاب کنید که دین بی مردم را همچون زنبور بی عسل بدانند ! نظام اسلامی واجد احترام است اما اصل مردمند، پس کسانی را انتخاب کنید که مردم را مهم بدانند و انقلاب را خادم مردم بدانند نه برعکس! کسی را انتخاب کنید که زبانش، گفتگویش و گفتمانش در مجلس به صندلی مجلس اعتبار بدهد ( شرف المکان بالمکین ) نه اینکه صندلی مجلس به او اعتبار دهد. کسی را انتخاب کنید که نگاهش ملی، زبانش ملی، رفتارش ملی، قلمش ملی، سخنش ملی، طرحش ملی، پیشنهادش ملی و احترامش ملی باشد. کسی را انتخاب کنید که در پشت تریبون مجلس، عیاران به احترامش کلاه از سر بردارند! کسی را انتخاب کنید که پشت تریبون مجلس مایه مباهات ایران شود نه‌ مایه دق و دغدعه قوم لر و شرمساری طایفه !
کسی را انتخاب کنید که شخصیت کاریزمایش او را در زمره ۴۰ نماینده تاثیر گذار مجلس جا دهد نه کیف گیرِ رییس مجلس شود! کسی را انتخاب کنید که از روابط بین الملل، ازمعادلات اجتماعی و سیاسی، از نیاز جامعه، از اولویت های مملکت و از اهم فی الاهم چیزی بداند و چیزی بفهمد.

ای مردمِ خوب، یا در بین طایفه خود چنین شیر مردان و شیر زنانی به میدان بفرستید یا سراغ شیران طوایف دیگر بروید که قوم لر را سربلند کنند. گول شعار دم تنور انتخابات را نخورید و فریب رزومه هایی که هیچ کدامش به درد مردم نخورده و نمی خورد را نخورید! به شجاعت و انتقاد و اعتراض و گفتار و نوشتار و تخصص و دانش افراد بنگرید، نه به خون و نژاد و تبار آنها.

آنکس که سفیر فریاد های در گلو مانده شماست، برادر شماست. چه از شکم مادر و نژاد پدرتان باشد چه نباشد !…/خادم ملت

false
true
false
false
  1. ناشناس

    آفرین عالی بود ، شیر مادرت حلالت

  2. ناشناس

    آفرین عالی بود شیر مادرت حلالت

  3. ناشناس

    درود خدا بر شما.چنین افرادی تاکنون که نداشتیم و از این ببعد هم اگر وجود داشته باشند در مغناطیس دیگران ناپدید خواهند شد زیرا اجازه خروج از محدوده تعریف شده نانوشته به نخواهند داد….

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false