×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
فرشاد دهقان نژاد فعال سیاسی:  در قبال انتخابات نگرانی داریم

‍ .

به گزارش پژواک لرستان به نقل از بلوطستان فرشاد دهقان نژاد فعال سیاسی اصلاح طلب گفت : استاندار لرستان به نگرانی ها و دغدغه های اصلاح طلبان در خصوص وضعیت استان توجهی نمی کند. وی با بیان اینکه نگرانی عمده اصلاح طلبان همان نگرانی های افکار عمومی است ،اظهار کرد: انتخابات مهم ترین رویدادی است که ما در قبال برگزاری آن نگرانی هایی داریم و این حق طبیعی اصلاح طلبان است که نگرانی های خود را مطرح کنند .
وی افزود: بارها و مکررآ نگرانی ها و نقدهای خود را با مدیریت ارشد استان در میان گذاشته ایم اما نه تنها ترتیب اثری داده نمی شود بلکه برعکس رویه ای در پیش گرفته می شود که طی آن همچنان مخالفین این دولت تقویت می شوند و رویکرد انزوای سیاسی اصلاح طلبان کاملا ملموس است .
دهقان نژاد گفت: استاندار خود از وجود تنبل ها در حوزه مدیریتی بعنوان یکی از موانع توسعه استان یاد می کند اما برای افکار عمومی قابل فهم نیست که این تنبل ها از جانب چه طیف و جریاناتی حمایت می شوند که شخص استاندار با وجود تاکید بر تنبل بودن آنها توان برون رفت از این وضعیت را نداشته و همچنان تنبل ها در حوزه مدیریتی برجستگی دارند ؟
این فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه اصلاح طلبان زیاده خواه نبوده و نگرانی شان با مطالبات مردم گره خورده است ،عنوان کرد: مطالبه مردم امروز برگزاری انتخاباتی کم حرف و حدیث و تضمین بیطرفی مجریان انتخابات است و اصلاح طلبان دقیقآ از این منظر به عملکرد استاندار و تیم مدیریتی اش نقد دارند زیرا عملا در بین فرمانداران و بخشداران و مدیران استان ما شاهد نوعی چیدمان هدفمند هستیم که هدف آن فقط تقویت جریان موسوم به نمایندگان است .
وی با بیان اینکه رویکرد تقویت نمایندگان در انتصابات همچنان در جریان است ، افزود: نمایندگان امروز کاندیدای انتخاباتی محسوب می شوند زیرا کمتر از دو ماه دیگر باید وارد فضای انتخابات شوند اما همچنان مدیریت استان از ناحیه آنها برای انتصابات تحت فشار است و رفتاری برای تغییر این روند مشاهده نمی شود.
دهقان نژاد با بیان اینکه نمایندگان باید پاسخگوی وضع کنونی استان باشند ،اظهار کرد: از صدر تا ذیل انتصابات با خواست و فشار نمایندگان اعمال شده و لذا آنها باید در قبال وضع کنونی که حاصل مدیریت نیروهای منتسب به آنهاست پاسخگوی افکار عمومی باشند.
وی گفت: ما به عملکرد استاندار نقد داریم و هیچگاه به دنبال تخطئه و تخریب نماینده عالی دولت نبوده ایم اما پذیرفتنی نیست که نیروهای کارا و توانمند منزوی شوند و در عوض نیروهای نمایندگان با گرایش فکری متفاوت با سبد رای دولت عرصه مدیر یتی بکار گرفته شوند.
وی با بیان اینکه سلامت و بی طرفی مدیران در انتخابات در گروی احساس واقعی این شعار است ،افزود: با نیروهای منصوب نمایندگان که هم و غم شان تنها تکرار وضع فعلی است نمی توان ادعا کرد در انتخابات بی طرف هستیم و باید برای تغییر وضع فعلی به صورت عملی آقای استاندار و معاونت سیاسی گام بردارند .
وی با گریزی به تشکیل شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان لرستان نیز گفت: ما در شورای سیاست گذاری شاهد یک پوست اندازی خوبی هستیم که انشالله این تغییر در ساختار و پوست اندازی به تغییر در باورها و رویه های غلط گذشته منجر شود./ بلوطستان

false
true
false
false
  1. robati

    سلام و درود بر فرشاد با صداقت ، یک رنگ و دوست داشتنی عزیز که همیشه دغدغه مردم را داشته و دارید. پیروز و سرافراز باشید

  2. ز غ

    جناب دهقان نژاد هیچی دیگه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false