×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
وجود ۱۰۰۰ مدرسه تخریبی در لرستان

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به وجود هزار مدرسه تخریبی در لرستان، گفت: مدارس متروکه حاشیه‌ای به فضاهای فرهنگی و ورزشی تبدیل می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پژواک لرستان، رضا زینی‌وندمقدم، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان امروز شنبه، ۱۸ اسفند در جمع خبرنگاران با بیان این‌که در مناطق حاشیه‌ای مدارسی وجود دارد که متروکه است، اظهار کرد: این مدارس قابلیت بازسازی را دارند؛ چراکه اسکلت و فنداسیون لازم را دارند.
وی با تاکید بر این‌که باید این مدارس را به مراکز فرهنگی و ورزشی تبدیل کنیم، ادامه داد: البته تاکنون چندین مرکز فرهنگی و ورزشی ایجاد کردیم که زورخانه در محله پشت‌بازار خرم‎آباد از این دست مراکز بود.
زینی‌وندمقدم عنوان کرد: در حال حاضر هزار مدرسه تخریبی در استان داریم و مدارسی که فنداسیون آن‌ها قابل استفاده است باید نوسازی شوند.
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در مورد آخرین وضعیت مدارس شبانه‌روزی در استان لرستان، یادآور شد: این مدارس با مشکل ارتزاق و مواد غذایی مواجه بودند.
زینی‌وند بیان کرد: پیگیر هستیم تا چهار میلیارد تومان اعتبار به این دست مدارس اختصاص داده شود تا مشکل غذایی آنان را حل کنیم.

انتهای پیام

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false