×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
کاهش اهدا خون در لرستان؛ به تمام گروه‌های خونی نیاز داریم



به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان/ مدیرکل انتقال خون لرستان گفت: تا پایان مهرماه از ۲۰ هزار و ۱۶۳ نفر اقدام به خونگیری کرده‌‌ایم که این آمار نسبت به سال گذشته کاهش ۱۱ درصدی داشته است.

غلامرضا حامدی، مدیرکل انتقال خون لرستان امروز اظهار داشت: سازمان انتقال خون در کشور هر ساله به دنبال افزایش میزان خونگیری در کشور بوده اما امسال متاسفانه به علت شیوع کرونا در این روند اخلال ایجاد شده است.
وی با بیان اینکه امسال در لرستان تا پایان مهرماه ۲۶ هزار و ۷۷۸ هزار نفر به مراکز انتقال خون استان مراجعه کرده‌اند، افزود: از ۲۰ هزار و ۱۶۳ نفر از این افراد اقدام به خونگیری کرده‌‌ایم که این آمار نسبت به سال گذشته کاهش ۱۱ درصدی داشته است.
مدیرکل انتقال خون لرستان بیان کرد: کاهش خونگیری یک موضوع کشوری بوده و تنها مختص به لرستان نیست بلکه وضعیت استان نسبت به تعداد زیادی از استان‌های کشور بهتر است.
حامدی با اشاره به اینکه در حال حاضر در تمام گروهای خونی نیازمند فرد اهداکننده هستیم، تصریح کرد: مردم نوع دوست لرستان در راستای جلوگیری از کمبود خون در هفته‌های آتی لازم است همانند سالیان گذشته اقدام به اهدا خون کنند.منبع:فارس/mr

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false