×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
آقایان شهرداری و شورای شهر بیدار شوید، نوروز است و وقت آذین بستن شهر!: کیوان رباطی روزنامه نگار و مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی پژواک لرستان


دو هفته به عید باستانی و سنت کهن نوروز باقی مانده ولی از سوی مسئولان شهرداری مرکز لرستان، خبری از آذین بستن و مهیا شدن شهر برای شهروندان، گردشگران و مسافران نوروزی نیست!

نه خبری از ماست مالیزاسیون یا خط کشی موقت خیابان ها هست! و نه خبری از نقاشی و زیباسازی مخوف ترین زیرگذرهای دنیا یعنی زیرگذر شهدا و دارایی زاده…!

نه خبری از نهضت دروغین و شعارگونه رو کش آسفالت هست و نه خبری حتی از لکه گیری و ترمیمِ پینه ی آسفالت پنجاه ساله ی این شهر بی صاحب…!

نه خبری از گُلکاری و ترمیم فضای سبزِ نیمه جان و نحیف شهر هست و نه خبری از ترمیم جوی و جدولِ پلاسیده کوچه و خیابان…!

باید تأسف خورد اول به حال مردمی که مطالبه گر نبوده و با حق و حقوق شهروندی خود آشنایی نداشته و نسبت به مشکلات محل زندگی خود بی اهمیت و بی تفاوت می باشند، دوم برای مسئولان بی مسئولیتی که مناصبی را تصاحب نموده و لیاقت آن را نداشته و آن جایگاه را هزاران پله تنزل داده اند…!

آقایانِ مسئولِ شهرداری که دیدگاه و تفکر شماها از دهیار یک روستای بیست خانواری هم کوتاه تر است!، پس کی می خواهید از خواب غفلت بیدار شوید! چرا بر روی مسندی که لیاقت آن را ندارید تکیه زده اید و در حق مردم بی زبان این شهر ظلم می کنید.

آقایان بیدار شوید، الان وقت خواب نیست، به قول خودتان الان وقتِ جهاد و تحول و انقلاب است…! پس کی می خواهید انقلاب کنید و دِه کوره ی خرم آباد را به مدینه فاضله ی مردم تبدیل کنید…؟

آقایان شورای شهری که مردم به شما اعتماد کردن و برای گل و بلبل کردن شهر، پارلمان شهری را تصاحب نمودید و برای مطامع و اجرای منویات خود با شهرداران همراه و همسو شده اید!، چهار سالتان تمام شد، چه گُلی بر سرِ خود و مردم شهر زده اید…؟ چه پروژه ی کلانی در سطح این شهر انجام داده اید که به عنوان رزومه و عملکردِ خود، جلوی چشم مردم باشد، تا برای یادگاری در اذهان مردم بماند…!

آقایان شورای شهر چرا مصداق ضرب المثل «خانه از پای بست ویران است، خواجه در بندِ نقشِ ایوان است» شده اید…؟! و بجای کارهای کلان و رفع عیوب زیرساختی و تعریض خیابان ها و چشم اندازی روشن از مرکز استان، به فکر لکه گیری و کارهای ریز و کوچک در کوچه، پس کوچه و محله های طرفداران و اَدایِ قرضِ طلبکاران خود هستید…؟!

بیدار شوید که وقت آذین بستن شهر است، بیدارشوید که وقت جهاد و تحول و انقلاب در شهر است. بیدار شوید که وقت تغییر کلی چهره ی غمبار و پوسیده ی شهر است…!/ انتهای پیام

false
true
false
false
  1. ناشناس

    جناب استاد رباطی عزیز شهرداری بیدار است اما نه برای آنچه شما تذکر داده اید بلکه برای برچیدن دکه روزنامه فروشی عمو برفی سبزه میدان که ریشه در تاریخ و فرهنگ این شهر دارد.

  2. ناشناس

    سلام،وقت به خیر،سال هاست که گرفتار یک نوع بی تفاوتی متقابل مردم و مسئولان نسبت به مشکلات هستیم…

  3. ناشناس

    تنها کار شهرداری یک هفته قبل از عید رنگ کاری جداول میباشد

  4. ناشناس

    احسنت به روزنامه نگار قلم طلای لرستانی ،شرک به قرآن و ادعیه نباشد ، زیبایی و آهنگ دست نوشته ی شما مرا یاد نگارش جوشن کبیر می اندازد ،چگونه به این زیبایی این همه کلمات را محترمانه با آهنگ کنار هم می آورید.درود خدا برشما که دلیرانه یکه و تنها با قلم تان در مقابل ظلم و گستاخی و بی کفایتی های مسئولین می جنگید.

  5. ناشناس

    سلام. مطالب شما در مورد آماده نبودن شهر خرم آباد برای ایام نوروز بسیار عالی بود. این مطالبه گری را ادامه دهید شاید مسئولی برای این شهر بی صاحب پیدا شود.

  6. ناشناس

    حیف این شهر با این مناظر طبیعی زیبا که گرفتار مسئولین بی سواد شده، من ۱۲ سال در همدان زندگی کردم و در یک کوچه شش متری بن بست زندگی می کردم.  به خدا قسم طی اون مدتی که من در اون کوچه بودم، چندین بار آسفالت شد. متاسفم برای وضعیت شهر خرم آباد و شهروندانی که اصلا مطالبه گر نیستند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false