×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
آقای شهردار خیال نکنید مردم از شما راضی هستند! کیوان رباطی مدیر پایگاه خبری تحلیلی پژواک لرستان


اگر خیابان های یکطرفه و مارپیچ، خصوصا لاین بلوار انقلاب از اسد آبادی تا بیمارستان عشایر، موجب طولانی شدن مسیر، مصرف بالای بنزین، آلودگی هوا و رنده شدن اعصاب رانندگان شهر می شود، خیال نکنید مردم از شما راضی هستند!

اگر برای افزایش درآمد شهرداری، تعمدا جلوی ساخت و سازهای غیر مجاز را نمی گیرید و بجای جریمه کمیسیون ماده صد، اماکن غیر مجاز را تخریب نمی کنید، خیال نکنید مردم از شما راضی هستند!

اگر به هر دلیل اقدام به صدور مجوز پروانه ساختِ اماکنِ تجاری و درمانی بدون پارکینگ، در شلوغ ترین و پر تردد ترین نقطه شهر می کنید و خرم آباد را به بزرگترین شهر فاقد پارکینگ تبدیل نموده اید و رانندگان بی چاره باید تاوان نداشتن پارکینگ را روزانه به راهنمایی و رانندگی پرداخت نمایند، خیال نکنید مردم از شما راضی هستند!

اگر سرعتکاه های زُمُخت و چاله چوله های بی شمارِ خیابان های معیوب، موجب وارد شدن خسارات مالی زیادی به جلوبندی خودروها می گردد، خیال نکنید مردم از شما راضی هستند!

اگر زشتی، بد قواره ای و بی رنگ و لعاب بودنِ زیر گذر شهدا، دارایی زاده، ۲۲ بهمن، شمشیر آباد و شقایق، موجب دل آزردگی و تنفر مردم از مدل و ساختار این نوعِ مضحکِ معابر در سطح شهر می گردد، خیال نکنید مردم از شما راضی هستند!

اگر غبار غم و اندوه چهره ی مرکز استان را گرفته و کوچه و خیابان های فاقد خط کشیِ شهر ریخت و قیافه ای ندارند، خیال نکنید مردم از شما راضی هستند!

اگر بلوارها، پارک ها و بوستانها بجای سرسبزی و نشاط، پائیز و خزان و رنگ زرد و بیماری را به مردم القا می کند، خیال نکنید که مردم از شما راضی هستند!

اگر جوی و جدول و کنده کاری و دوباره کاری در کوچه ها، مردم را به یاد جوی و جدول و گِل و شُل بودن روستاها و ده کوره های عصر حجری می اندازد، خیال نکنید مردم از شما راضی هستند!

اگر میزان عوارض صدور پروانه، پذیره، نوسازی، تفکیک زمین ها و جرائم کمیسیون ماده ۱۰۰ را چند برابر نموده و در عوض ارائه خدمات به مردم کوچه و محله به صفر رسیده است، خیال نکنید مردم از شما راضی هستند!

اگر به شکایات و درخواست های عدیده مردمی اعتنا نمی گذارید، الا درخواست دوستان، آشنایان، متنفذین و صاحبان قدرت، خیال نکنید مردم از شما راضی هستند!

اگر در انتصابات طایفه بازی را مد نظر قرار می دهید و مدیران را صرفا از طایفه ای خاص انتخاب نموده و نظام شایسته سالاری را زیر سوال برده اید، خیال نکنید که مردم از شما راضی هستند!

اگر بودجه و اعتبارات شهرداری را که تماما از جیب مردم است، در جاهایی هزینه می نمائید که مردم راضی نیستند، خیال نکنید مردم از شما راضی هستند!

بهر حال جناب شهردار، شهر خراب و ویران است، «خیال نکنید مردم از شما راضی هستند!.»/ انتهای پیام

false
true
false
false
  1. ناشناس

    جوی های پر از آب راکد و گندیده، کوچه های بدون پل و معبر، سطل های زباله ای که موش دانی شده اند بر سر هر کوچه، آسفالت شهری پر از چاله و چوله، عدم استفاده از ظرفیت های خدادادی همچون صدها چشمه درون شهری و صخره و تپه برای احداث تفرجگاهها و جذب توریسم، ناوگان ناکارامد حمل و نقل عمومی و دهها معضل دیگر همه و همه موجب محبوبیت شهردار و شهرداری خرم آباد است چوورشه

  2. ناشناس

    احسنت. همه نیک اندیشان این شهر به این موارد آگاهی دارند زنده یاد حاج محمدرضا کشوری که چند روز پیش برحمت خداپیوست یکی از دغدغه هاش همین خیابان انقلاب از سراه اسدآبادی تا بیمارستان شهدای عشایر بود و خیلی مکاتبات ( که الان موجود و دردسترس هستند) با شهرداران. استانداران فرمانداران و دیگر ادارات ذیربط اقدام کرده بود. و حتی به بررسی آن چند مغازه که گویا در تملک اوقاف هست اهتمام ورزیده بود .

  3. ناشناس

    باسلام خدمت دوستان
    و جناب آقای رباطی عزیز من و شما نباید فراموش کنیم که علت نا کارآمدی شهردار جوان همش به شهرداری ختم نمی شود بلکه تصمیم را افرادی می گیرن وشهردار مجبور به اجرای آن می باشد و اولین سوال شما مربوط به شورای ترافیک می باشد و شهردار یک نفر از اعضای آن می باشد اعضاء تصمیم می گیرن به شهرداری و پلیس راهور ابلاغ می گردد سایر فرمایشات شما هم شورای قوی و قدرتمند تصمیم می گیرن

  4. ناشناس

    … میگن
    آدم نمیره
    همه چیز و
    می بینه

    : ….چه کسایی بر اریکه ی مرحوم ساکی تکیه دادن !!

  5. ناشناس

    با سلام جناب اقای رباطی خوبی لطفا انتقاد بنده را به گوش شهردار محترم خرم اباد برسون چندین سال پیش امدن یک پل در منطقه فقیر نشین خرم اباد جنب میدان دانشجو بنام خبر نگار شهید صارمی نام‌گذاری نمودن ولی متاسفانه پل مذکور فاقد هر گونه نام نشانی است هیچ تابلو ونشانی ندارد که مثلا از چند متری مشخص بشه که چند صد متری پل وجود دارد هر چه هم گفتیم متاسفانه گوش شنوا وجود ندارد. و مطلب دوم شورای شهر وشهرداری خرم آباد اومدن تمثال مبارک شهدا در سطح شهر نصب نمودن وبرخی شهدای شاخص استان را باز هم اینجا نام ونشانی از خبر نگار شهید صارمی که از مفاخر وافتخارات ایران اسلامی خصوصا لرستان است مشاهد نمیشه خواهشنند است صدای حقیر به گوششان برسانید

  6. ناشناس

    اصلا نگران نباشید، چون مسؤلین بزرگوار کلا هیچ خیالی نمی کنن،
    و این راز موفقیت هر مسؤلی در این مملکت است

  7. حبیب‌الله ساکت

    از همه بدتر وضعیت رودخانه شهر است که واقعا باعث تأسف است که به حال خود رها شده است
    رودخانه ای که از کرگانه وارد رودخانه اصلی شهر می‌شود واقعا گریه آور است

  8. ناشناس

    سلام دوست عزیز
    البته ببخشید این دیگه رک بدون تعارف عرض می کنم بنظرم شما با شخص شهردار مشکل شخصی دارید چرا چون ای فرمایشات شما بیشتر برمی گردد به شواری شهر و سایر نهادهای دیگه مثل شورای ترافیک مدیرکل شهرو روستای استانداری و….. نه شهرداری تصمیم جای دیگه تصمیم گیری می کنند به شهردار ابلاغ می شود

  9. ناشناس

    گرچه واقعیت شهر رو بیان کرده اماگویا ظاهرا ازشهردار دل پری داره چرا که بقیه مدیران هم هیچ گلی به سر شهر نزده اند استاندار بومی درمدتی که تصدی استان را عهددار شده چه کارمثبتی برای استان بخصوص مرکز استان کرده است؟؟
    معضل بیکاری جوانان شهر را به کجا رسانده؟؟کدام پروژه درجهت رفع بیکاری را به اجرا درآورده؟؟
    کاش عملکرد استاندار ومدیران ناکارآمد استان را هم اینطور به چالش می کشیدن تا باور کنیم عنادی با شهردار در کار نیست گرچه بنده هم ازناراضیان ومنتقدان عملکرد مدیران استان هستم اماچون ازعملکرد دیگرمدیران مطلبی به میان نیامده به نظر می رسد اختلاف شخصی وانتقام گیری است تا احساس مسئولیت

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false