×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
اتفاق بسیار ناگوار در لرستان: دکتر حسن خسروی مدرس دانشگاه


استان لرستان از هفت حوزه انتخابیه تعداد ۹ نفر نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد که قطعا اگر این ۹ نفر هم افزایی و هماهنگی و همکاری تنگاتنگی با هم داشته باشند می‌توانند منشأ خدمات مثبت بسیاری برای لرستان محسوب گردند.

اکنون که انتخابات مجلس دوازدهم در حوزه خرم آباد به دور دوم رفته است، آیا واقعا واکنش و دیدگاه سایر نمایندگان استان نسبت به انتخابات خرم آباد چیست؟ از سرکارخانم فاطمه مقصودی و جناب آقای عباس گودرزی نمایندگان منتخب بروجرد به عنوان یک مطالبه نخبگانی سؤال داریم که آیا واقعا برای شما فرقی ندارد چه کسانی در خرم آباد رأی بیاورند؟ اگر برایتان فرقی ندارد که فاجعه است و اگر برایتان فرقی دارد پس چرا ساکت هستید و هیچ نمی‌گوئید؟

مگر قرار نیست شما ۹ نفر با هم برای لرستان کار کنید؟ این اتفاق بسیار ناگواری است که متاسفانه هیچ گونه صدایی از نمایندگان سایر شهرهای لرستان شنیده نمی‌شود که واقعا چه موضعی نسبت به این چهار نفری که در خرم آباد به دور دوم رفته اند دارند؟ مخالف و موافق کدامیک از این چهار نفر هستید؟ کدامیک از این چهار نفر با مواضع و دیدگاه ها و برنامه های شما قرابت و هماهنگی بیشتری دارند و اساسا اگر کدامیک از چهار نفر رأی بیاورند به نفع لرستان خواهد بود؟

شاید فکر می‌کنید که اینها به شما نمایندگان محترم مربوط نیست و خرم آباد مربوط به جغرافیای دیگری است؟ از این بدتر حتی از اسفند ماه ۱۴۰۲ تاکنون که بیش از دو ماه می‌گذرد هنوز نمایندگان منتخب لرستان غیر از خرم آباد نه تنها هیچ نشست کاری و آشنایی و تخصصی با هم نداشته اند، بلکه برای افکار عمومی نیز معلوم نیست که این نخبگان قرار است چه طرح جامعی را برای رشد و توسعه لرستان با هم تدوین و یا اجرایی و پیگیری نمایند.

آیا شما ۹ نفر قرار است جزیره ای و خودسرانه کار کنید یا واقعا می‌خواهید بر اساس عقلانیت و خرد جمعی لرستان عزیزمان را به قله پیشرفت برسانید؟!/ انتهای پیام

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false