×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
انتخابات و انتخاب طایفه ای: روح الله باباخانی رشنو


در جوامع طایفه گرا هدف از شرکت در انتخابات، قدرت نمایی قوم خود و رسیدن به منافع مادی طایفه و ترس از به قدرت رسیدن دیگر طوایف است.

بعضی از مردم انتخابات را بر اساس دیدگاه طایفه گرایی و قومیت در اولویت خود قرار می دهند.

امروز بزرگترین رسالتی که بر دوش فرهنگیان، دانشجویان و نخبگان استانمان می باشد، آگاه ساختن هم استانی های عزیز از پیامدهای منفی قوم گرایی و طایفه گرایی می باشد و راه را برای برافراشتن پرچم رشد و ترقی مهیا سازند و این استان را از محرومیت و فقر نجات دهند.

به عنوان یک شهروند به سراغ بزرگترهای ایل و طایفه خود رفتم و درباره انتخابات آینده گفتگو کردیم و پی بردم که انتخابات استان در سایه طایفه گرایی و قوم گرایی و چشم و هم چشمی می باشد و به دولت هایی که در فقر، فساد و اختلاس غوطه ور شده اند، توجهی ندارند.

متاسفانه الان می بینیم که روح و سرنوشت جوانان منطقه ام دنبال رو بزرگان طوایف حرکت می کند، زیرا ایل و عشایر و طایفه ها هستند که سرنوشت شهرمان را رقم می زنند و در این راستا بعضی از رسانه ها نیز با بزرگ نمایی حضور مردم و ایل و طایفه ها در پشتیبانی از فلان نماینده، ظلم بزرگی را متوجه شهر و دیارمان می نمایند.

لذا از شما نخبگان و روشنفکران، بخصوص رسانه های دنیای مجازی، نویسندگان، معتمدین و جوانان تمام اقشار عاجزانه می خواهم پرچم روشنگری را برافراشته و نسبت به برچیده شدن بساط طایفه گرایی در آستانه انتخابات کمر همت ببندیم و استان لرستان را از ورطه سقوط نجات دهیم تا شرمنده نسلهای آینده نگردیم./ انتهای پیام

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false