×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
اولین سری از تسهیلات بلاعوض معیشتی به حساب سیل‌زدگان لرستان واریز شد

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان از واریز اولین سری از تسهیلات بلاعوض معیشتی به مبلغ ۵ میلیون تومان به حساب سیل‌زدگان این استان خبر داد.

به گزارش پژواک لرستان، مسعود رضایی شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه کار ارزیابی خسارات وارده به واحدهای مسکونی مردم سیل زده استان پیش می‌رود و‬ پرداخت تسهیلات و اعتبارات بلاعوض را پیگیری می‌کنیم، اظهار کرد: امروز اولین روزی بود که علی رغم اینکه هنوز مصوبه دولت به بانک‌ها ابلاغ نشده است، اما با مساعدت رئیس بنیاد مسکن کشور اولین سری از کمک‌های بلاعوض معیشتی به حساب آسیب دیدگان از سیلاب واریز شد.

وی با بیان اینکه برای پرداخت کمک‌های خود دو نوع خسارت داریم، نخست آسیب به واحد مسکونی و دوم آسیب به اسباب و اثاثیه مردم که در قالب تسهیلات و کمک‌های معیشتی پرداخت می‌شود، تصریح کرد: در بخش معیشتی ۱۵ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه و ۵ میلیون تومان کمک بلاعوض صورت می‌گیرد که پرداخت کمک‌های ۵ میلیون تومانی بلاعوض از محل منابع داخلی بنیاد مسکن لرستان آغاز شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان با تاکید بر اینکه در مجموع سقف تسهیلات پرداختی به واحدهای شهری ۸۲ میلیون تومان و برای واحدهای روستایی ۷۰ میلیون است، افزود: برای واحدهای احداثی شهری ۵۰ میلیون تسهیلات قرض الحسنه و ۱۲ میلیون بلاعوض به علاوه ‬۱۵ میلیون تسهیلات قرض الحسنه معیشتی و ۵ میلیون بلاعوض معیشتی پرداخت می‌شود.

رضایی یادآور شد: در بخش روستایی برای واحدهای احداثی ۴۰ میلیون تسهیلات قرض الحسنه و ۱۰ میلیون تومان کمک بلاعوض به علاوه ۱۵ میلیون تسهیلات قرض الحسنه معیشتی و ۵ میلیون بلاعوض معیشتی پرداخت می‌شود.

وی افزود: ماهیت خسارتی که در واحدهای مسکونی پلدختر است عمدتاً از نوع تعمیری است و به ازای هر واحد تا سقف ۴۰ میلیون تومان وام تعمیری و بلاعوض می‌دهیم.

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false