×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
ترافیک و نقش پلیس راهور در تسهیل یا تشدید آن! کیوان رباطی مدیر پایگاه خبری پژواک لرستان


پلیس راهنمایی و رانندگی به عنوان تسهیل گر ترافیک در شهرهای پرجمعیت، وظیفه اش کنترل کل نقاط ترافیکی شهر است، نه با برخی اقدامات خود ترافیک قسمتی را کنترل و موجب ایجاد ترافیک در نقاطی دیگر شود!

مدت مدیدی است پلیس راهنمایی و رانندگی لاین خیابان دو طرفه مطهری را از ابتدای سرچشمه مسدود می نماید و به زعم خود اقدام به تسهیل ترافیک این خیابان می گردد، غافل از این که با بستن این خیابان موجب ایجاد گره های کوری در کوچه پس کوچه و خیابان‌های اطراف این خیابان می گردد!

با توجه به زیر ساخت های قدیمی، خرم آباد خود ذاتا آبستن ترافیک، خصوصا در ساعات نزدیک به ظهر و شب می باشد، ولی برخی اقدامات پلیس که خود به اصطلاح کنترل کننده بار ترافیکی است به ایجاد ترافیک در نقاط دیگر منجر شده و موجبات ناراحتی و نارضایتی رانندگان و مسافران را فراهم نموده است.

امروزه با این وضعیت بد معیشتی و گرانی های ناشی از تورم افسار گسیخته، مردم اعصاب آرام و راحتی ندارند و اکثرا عصبانی و پرخاشگر شده اند، متاسفانه مشکلات ترافیکی شهر نیز مزید علت شده و به این ناراحتی و عصبانیت عمومی دامن زده و مردم را عصبانی تر نموده است.

علی ای حال انتظار مردم از پلیس راهنمایی و رانندگی اینست که ضمن کنترل نقاط پر تردد و بحرانی شهرها، طوری عمل نمایند که با کنترل نقطه ای از ترافیک موجب افزایش بار ترافیکی در نقطه ای دیگر نشوند و تسهیل گر ترافیک کل شهر باشند و توجه به نقطه ای موجب بحران در نقطه ای دیگر نگردد.

امید است فرماندهی محترم انتظامی لرستان، معاونت راهنمایی و رانندگی، فرماندار، شهردار و سایر اعضای شورای ترافیک به این مهم که حرفِ دل مردم خصوصا مردم مرکز استان است، به طور ویژه توجه نمایند و موجب رضایتمندی بیشتر مردم از مسئولین گردند./ انتهای پیام

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false