×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
تکرار دکتر یحیی ابراهیمی، جبران گوشه ای از زحمات بی نظیر وی توسط مردم سلسله و دلفان: کیوان رباطی مدیر پایگاه خبری تحلیلی پژواک لرستان


طی بیست سال خدمت در اداره بودجه آموزش و پرورش استان، ندیدم احدی از نمایندگان مجلس، ریالی افزون بر بودجه جاری یا حتی یک صندلی ساده بی ارزش برای آموزش و پرورش با این همه محرومیت از مقامات بالا دستی اخذ نماید.

متاسفانه تاپ ترین و بزرگترین اقدام اکثریت نمایندگان حال و ادوار لرستان، تغییر مدیران تا سطوح پایین کارشناسی در دستگاه های اجرایی بوده و جز این شق القمر که ویژگی اکثر آنان است، کار خاص دیگری علاوه بر کارهای روتین دستگاه و مضاف بر بودجه جاری عمومی، برای خرید تجهیزات، احداث و تعمیرات اساسی مستحدثات استان توسط این نمایندگان سراغ ندارم.

اما اخذ مدرن ترین تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی برای شبکه بهداشت و درمان سلسله و دلفان و حتی مرکز استان توسط دکتر ابراهیمی نماینده محبوب این دیار که فقط قیمت یکی از این اقلام ۳۷ میلیارد تومان است، برایم جالب توجه بود و دوست داشتم به عنوان یک شهروند لرستانی بی طرف، این موضوع را به عنوان یک عملکرد خوب و قابل دفاع و شایسته تقدیر از یک نماینده توانمند و مردمی را به گوش مردم استان، خصوصا مردم شریف سلسله و دلفان برسانم.

مردم سلسله و دلفان باید به خود ببالند که خداوند چنین موهبتی را به آنان بخشیده است.

دریافت تجهیزات مدرن پزشکی و نو نمودن شبکه بهداشت و درمان سلسله و دلفان توسط این نماینده جسور و توانا، تنها بخش کوچکی از خدمات تخصصی ارزنده ایست که نامبرده در راستای شناسایی مشکلات بهداشتی و درمانی حوزه انتخابیه و در جهت مرتفع نمودن آن گام برداشته است.

این نماینده متواضع و فرمانبردارِ مردمی، در بخش های دیگری از جمله توسعه و احداث راه های شهری و روستایی، سد سازی، تقویت سیستم های مخابراتی، اینترنت، تاسیسات آب و فاضلاب، برق، گاز رسانی و سایر زیرساختهای آن منطقه، منشأ خدمات شایسته ای به مردم سلسله و دلفان بوده که در نوع خود بی نظیر و توسط هیچ یک از نمایندگان ادوار مجلس در آن منطقه مشابه آن صورت نگرفته است.

با توجه به کسب تجربیات ارزنده در طول چهار سال نمایندگی مردم و یاد گرفتن فن و فوتِ اخذ اعتبارات و تجهیزات مورد نیاز منطقه «تداوم» و «تکرار» نمایندگی این نماینده توانمند، بدون شک اثرات و ثمرات جالب توجهی برای این جغرافیای محروم از خاک لرستان را در بر خواهد داشت.

متاسفانه فرهنگ تا حدودی غلط و نادرست در لرستان باب است که نمایندگان در این استان یک بار مصرف اند، این موضوع تا حدود زیادی صحیح است، ولی نه برای هر نماینده ای! نمایندگانی که خدایی هیچ خاصیتی نداشتند و فقط در طی چهار سال نمایندگی مردم فقط صندلی پارلمان را اشغال نموده و جیب خود و اندک اطرافیان خود را پر نموده اند، باید یک بار مصرف بوده و توسط مردم استیضاح شوند. اما نماینده ای که کل انرژی و توان خود را در راه خدمت صادقانه به مردم گذارانده و خدماتی که ارائه داده است بر کسی پوشیده نیست و همه به آن معترفند، نباید یک بار مصرف باشد و اتفاقا «تکرار» آن برای مردم مفید فایده است.

نگارنده به عنوان یک روزنامه نگار منتقد که از دور نظاره گر اعمال نمایندگان و مدیران استان بوده و عملکرد آنان را رصد می نماید، «دکتر یحیی ابراهیمی» از معدود نمایندگانی است که ارزش «تکرار شدن» را دارد و مردم شریف سلسله و دلفان بخاطر اعتلای نام سلسله و دلفان نباید از وی عبور نمایند.

با عبور از ابراهیمی و انتخاب نماینده ای تازه کار و بی تجربه، جز ضرر و زیان و عقب افتادگی و محروم تر شدن سلسله و دلفان و پشیمانی مردم این سرزمین چیز دیگری رقم نخواهد خورد.

بنابراین مردم صادق و پاک طینت سلسله و دلفان در راستای کمک به توسعه و پیشرفت این مرز و بوم و جهت اعتلا و درخشش نام سلسله و دلفان در لرستان راهی جز انتخاب و تکرار مجدد این پزشک حاذق و مردمی که از نظر مالی چشم و دلش سیر است و فقط به عشق پیشرفت سلسله و دلفان به میدان آمده است را ندارند. لذا نباید این فرصت را از دست داد و چهار سال دیگر افسوس آن را خورد./ انتهای پیام

false
true
false
false
  1. ناشناس

    با سلام و احترام. ایشون انسان شریفی هستند که برای خدمت به مردم لرستان تلاش های چشمگیری داشته اند. خداوند به ایشون عمر با عزت عنایت کند.

  2. ناشناس

    جهت خوب بیان حقایق توسط شما برادر عزیزمان ، به عمق جان جوامع نفوذ می کنند 👌👌👌👌👌❤️

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false