×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
جناب آقای استاندار خیال نکنید مردم از شما راضی هستند! کیوان رباطی مدیر پایگاه خبری پژواک لرستان


جناب آقای استاندار اگر به عنوان اولین استاندار «بومی» لرستان نتوانستید تا کنون کار بزرگی در استان انجام دهید و انتظار دیرینه مردم که همانا داشتن یک استاندار بومی متعصب، دلسوز، کاربلد و توانمند با هدف ایجاد تحول در لرستان را برآورده سازید، خیال نکنید مردم از شما راضی هستند!

اگر به عنوان یک استاندار «بومی» تا کنون در جذب اعتبارات عمرانی و تحقق مصوبات سفر ریاست جمهوری عاجز مانده اید، خیال نکنید مردم از شما راضی هستند!

اگر به عنوان یک استاندار «بومی» در سرعت بخشیدن به تکمیلِ پروژه های نیمه تمام دولت قبل خصوصا راه آهن دورود – خرم آباد، بروجرد، سد معشوره و چهارخطه کردن راههای خرم آباد- کوهدشت، دلفان و پلدختر ناکام مانده اید، خیال نکنید مردم از شما راضی هستند!

اگر به عنوان یک استاندار «بومی» نتوانستید لرستان را صنعتی کنید و با وجود آبهای سطحی فراوان، استان تشنه است و از گرفتن و اخذ مجوز حق آبه یا همان تخصیص آب و احداث سد در جای جای استان ناتوان هستید و کشاورزی را نیز از مردم گرفته و دو دستی تقدیم استان خوزستان نموده اید، خیال نکنید مردم از شما راضی هستند!

اگر به عنوان یک استاندار «بومی» نتوانستید شغلی پایدار و مبتنی بر رونق تولیدات صنعتی و کشاورزیِ مکانیزه، برای جوانان تحصیلکرده و بیکارِ این خطه ی زر خیز ایجاد کرد و با غرور جوانان بازی نموده و ناخواسته آنان روانه شهرها و استان های صنعتی شده و در واقع با ناتوانی خود در اداره امور عمومی استان، جوانان با غیرت این مرز و بوم را تحقیر نموده اید، خیال نکنید مردم از شما راضی هستند!

اگر به عنوان یک استاندار «بومی» نتوانستید از ظرفیت و پتانسیل بسیار بالای صنعت گردشگری که ارزش افزوده اش از صنعت نفت هم بالاتر است، در راستای توسعه استان و ایجاد اشتغال جوانان استفاده نماید، خیال نکنید مردم از شما راضی هستند!

اگر به عنوان یک استاندار «بومی» نتوانستید بدون حب و بغض از کلیه نخبگان با هر تفکر و نگرشی در جهت رشد و توسعه استان استفاده نمائید و با انتصابات خود نه تنها لرستان در بسیاری از شاخص های اقتصادی و اجتماعی صعود نکرده، حتی چندین پله هم سقوط نموده است، خیال نکنید مردم از شما راضی هستند!

اگر به عنوان یک استاندار «بومی» نتوانستید در راستای خدمت به بومِ خود، خانواده را به خرم آباد برگردانید و با هزینه های بالای دولتی همچنان پروازی به تهران تردد می نمائید، اولا شما «بومی» محسوب نمی شوید، ثانیا خیال نکنید مردم از شما راضی هستند!

اگر به عنوان یک استاندار «بومی» حتی نتوانستید همانند استاندار «صابری»، لااقل نقش شهردار مرکز استان را ایفا نمائید و هر روز از چاله چوله ی خیابان‌های بی خط و نشان این شهر عبور و مرور می نمائید و هیچ برنامه و اراده ای جهت ترمیم، تعمیر، احداث، تعریض و توسعه خیابان ها و بافت های فرسوده مرکز استان را ندارید، خیال نکنید مردم از شما راضی هستند!

اگر به عنوان یک استاندار «بومی» در کُل نتوانستید تحولی در ساختارها، رویه ها، فرهنگ مطالبه گری، صنعت، کشاورزی، اقتصاد، گردشگری و سایر زمینه ها، پارامترها و شاخص‌ها جهت رشد و توسعه استان ایجاد نمائید و بسیاری از اگر های دیگر… خیال نکنید مردم از شما راضی هستند!/ انتهای پیام

false
true
false
false
  1. ناشناس

    درود بر جناب رباطی خدمت شما عرض کنم استاندار محترم مازاد بودجه آورده و اعلام کرده هر استان کم برخورداری نیاز دارد زنگ بزنه تا هماهنگ کنم با مسئول برنامه بودجه در همان روز استان اصفهان و قم برای تکمیل پروژه های جاری شدن آب لرستان و چهار محال بختیاری اعلام نیاز کرده اند

  2. ناشناس

    استاندار
    فرماندار
    شهردار
    هر سه منفعل ترین و ضعیف ترین مدیران ۴۴ ساله خرم آباد و لرستانند

  3. ناشناس

    هزاران تاسف بر بومیانی که بجای شایسته سالاری قوم گرایی و رابطه را بر ضابطه ارجح می دانند.و هیچ خیالی را مهم نمی دانند
    با انتصابات نابجا و افراد نالایق تبر بر ریشه رشد فرهنگ و ترقی این شهر زده اند
    افسوس

  4. ناشناس

    هیچکس راضی نیست چکارکرده برای استان که راضی باشیم؟؟؟
    تمام تلاشش صرفا حفظ جایگاه خودش بوده ولاغیر

  5. ناشناس

    درود بر جناب استاد رباطی بنده اضافه می کنم که در فصل زراعی گذشته با توجه به اینکه کشاورزان منطثه بیرانوند امید داشتن چون استاندار بومی است ودغدغه ومطالبات انها که رها سازی به موقع ان جهت برنج کاری ودیگر صیفی جات بود به تاخیر انداختن تا موعد برنج کاری بگذرد وضربه محکمی به اقتصاد ومایحتاج انان زده شد خیال نکنند که مردم بیرانشهر از ایشان استاندار راضی هستند هرچند چندین مرحله مطالبه گران بیرانوند وخود شخص حسن بیرانوند بواسطه فامیلی واگاه به مشکلات مردم هم چندین دفه اصرار به باز گشایی اب سد ایوشان نمودند ولی خیلی دیر ومقطع ای انجام گرفت وانچنان درخور نبود خیال نکنی که مردم راضی هستند ازشما

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false