×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳  
true
true
حمله تند عباس قلاوند به  شهردار خرم آباد

عباس قلاوند عضو شورای شهر: بارانی همین امروز رها کند و برود که فردا دیر است

داریوش بارانی استقلال و اختیار مدیریتی ندارد و نیروهایش هر کدام ساز خود را می زنند

این موج اول سخنان عباس قلاوند علیه شهردار بارانی است؛ به گفته قلاوند موج دوم سخنانش طوفانی تر در راه است.

عباس قلاوند تنها عضو ایثارگر شورای اسلامی شهر خرم آباد علیه داریوش بارانی خروشید.

خروش قلاوند این روزها به گونه ای است که هیچ سدی جلودارش نیست و مصمم ایستاده تا بارانی استیضاح شود؛ چه بسا در صحن علنی شورای شهر سونامی رخ دهد.

آیا داریوش بارانی به سرنوشت سعید فتوحی دچار خواهد شد؟

برخی رسانه ها نوشته اند در جلسه پیشین، داریوش بارانی به حالت قهر جلسه را ترک کرد ولی عباس قلاوند بر این اعتقاد است که داریوش بارانی به دلیل عدم توانمندی در پاسخگویی به تنها عضو ایثارگر شورای شهر ناچار به ترک جلسه شده، او می گوید: بارانی در قد و قواره شهر خرم آباد نیست اگر بود که شهر اینگونه به رکود نمی رسید .

عباس قلاوند در فضای حقیقی و مجازی می گوید: مدیر باید اقتدار و قدرت و جدیت داشته باشد ولی متاسفانه داریوش بارانی استقلال و اختیار مدیریتی ندارد و هر کدام از نیروهایش ساز خودشان را می زنند.

این فرهنگی عضو شورای اسلامی شهر خرم آباد معتقد است باند و رانت در شهرداری مرکز استان بیداد می کند: شهردار بارانی بی برنامه است، پس از ۹ ماه هنوز نتوانسته برنامه مدیریتی خود را به شورای شهر ارائه دهد؛ از شهردار بپرسید برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدتش را برای شهر چرا به صحن شورا ارائه نمی دهد.

بیشترین خروش و طغیان عباس قلاوند به این جهت است که شهردار بارانی قرارداد پیمانکاران را جهت شفاف سازی در اختیار اعضای شورای شهر و بویژه قلاوند و حمیدرضا صفریان قرار نمی دهد، قلاوند می گوید: چرا اعضای شورای شهر نباید به متن قراردادها دست پیدا کنند، شهردار از چه واهمه دارد که به مدیران سازمان ها و معاونین و شهرداران مناطق سه گانه دستور اکید داده که متن قرارداد پیمانکاران را در اختیار بنده و حمیدرضا صفریان قرار ندهند.

عباس قلاوند به عدم اجرای مناسب نهضت آسفالت هم اشاره کرد: چرا شهر از قیر رایگانی که از طرف بسیج سازندگی لرستان به شهرداری خرم آباد داده شده بهره مند نگردیده؟ چرا از متخصصین شهرداری در زمینه آسفالت استفاده نمی شود؟ چرا قیری که اداره کل راه و شهرسازی در اختیار شهرداری قرار داده و با آن برخی معابر آسفالت شده در آزمایشگاه جواب نداده و آسفالت باید دوباره کاری شود؟ جناب بارانی چرا متوجه نیستید برای این دوباره کاری ها از جیب مردم باید خرج شود، چرا برای آسفالت معابر به جای دستگاه فینیشر از گریدر بدون اصول مهندسی استفاده می شود؟

این گونه که برخی از اعضای شورای شهر در پیش گرفته اند، داریوش بارانی چند قدم مانده تا پرتگاه و به گفته عباس قلاوند شهردار بارانی در یک قدمی استیضاح است./هفته نامه ” چی دا “

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false