×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
دکتر فاطمه مقصودی تایید شد

غیرت، تعصب، حمیت، شجاعت، شهامت، آزادگی و اُبُهت زن و مرد نمی شناسد. چه بسا زنانی که تمامی صفات مردانه را یکجا دارا هستند و مردانی نیز که تهی از این صفاتند!

دکتر مقصودی با کارنامه ای درخشان و فعالیت شبانه روزی خود در قامت یک نماینده تمام عیار، به همگان ثابت کرد که هم غیرتش را دارد هم تعصبش را، هم حمیتش را دارد هم شجاعتش را، هم شهامتش را دارد و هم اُبُهت و شرافتِ مردانِ مرد را دارد و به همه فهماند که کارکردن مرد و زن ندارد و در هر کسوت و مقامی که باشی می توانی خدمتگزار مردم باشی!

سلام و درود خدا بر تنها نماینده زنِ لرستان که در طول دوره نمایندگی اش، خود را وقف مردم کرد و با تمام توان نسبت به مرتفع نمودن مشکلات مردم خصوصا رفع معضل بیکاری و معیشتی مردم جانانه تلاش نمود تا جایی که غبطه و حسادت سایر نمایندگان و مردم استان را بر انگیخت.

امروز مردم بروجرد باید بر خود ببالند و به وجود این شیر زن با اصالت به عنوان نماینده خود افتخار نمایند و تا رسیدن به سرحد قله های توسعه از ایشان دست برندارند و به تکرار این بانوی توانا و ارزشمند تمرکز نمایند. چرا که عبور از آن به معنی غرق شدن بروجرد همانند دیگر شهر های استان به ویژه خرم آباد ( مرکز استان) در منجلاب مشکلات عدیده ادوار گذشته است.

احیا و راه اندازی صنایع تعطیل و ورشکسته بروجرد ازجمله کارخانجات نساجی و فرداموتورز، پیگیری جدی احداث خط آهن، فرودگاه و سد مخزنی آبسرده و ایجاد بیش از ۳۰۰۰ فرصت شغلی مستیقم و غیر مستقیم برای جوانان بیکار این دیار فقط گوشه ای از تلاش های بی وقفه، ارزشمند و ستودنیِ این بانوی غیرتمند لرستانی است.

پایگاه خبری پژواک لرستان به عنوان یکی از رسانه های مردمی و مطالبه گر استان ضمن تبریک و شاد باش به ایشان به مناسبت اخذ تاییدیه از هیات نظارت استان، بر خود لازم می داند از زحمات و خدمات بی شائبه این بانوی موفق به طور ویژه تشکر و قدردانی به عمل آورد. امید است راه، روش، منش و عملکرد مثبت و قابل دفاع دکتر مقصودی الگو و عبرتی برای سایر نمایندگان فعلی و دوره های آتی مجلس شورای اسلامی در دیگر شهرستان های استان لرستان باشد تا در سایه نمایندگان قدرتمند و مطالبه گری چون ایشان شاهد لرستانی آباد و توسعه یافته باشیم./ انتهای پیام

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false