×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
دکتر مقصودی نماینده ای در تراز بروجرد: کیوان رباطی مدیر پایگاه خبری تحلیلی پژواک لرستان


بروجرد شهر عالمانِ شهیر و نام آوری است که بزرگانی چون علامه دهر سید محمد مهدی بحرالعلوم (ره)، حضرت آیت الله العظمی حاج آقا حسین طباطبایی بروجردی (ره)، دکتر عبدالحسین زرین کوب، دکتر سید جعفر شهیدی، زنده یاد مهرداد اوستا و بسیاری دیگر از شخصیتهای اجتماعی، سیاسی و فرهنگی ملی را در خود پرورانده است.

بروجرد شهری است از دیار لرستان که بدون اغراق نامش در میان حدود هزار و چهارصد شهر ایران همچون زهره، نزدیک ترین سیاره به زمین می درخشد.

شهری که دارای چنین ویژگی های منحصر به فردی است و از نظر جایگاه علمی و فرهنگی زبانزد عام و خاص است، باید نماینده ای در تراز خود داشته باشد.

شهری که اکثریت مردمش دانشگاهی، صنعتگر، مطالبه گر و قطب صنعت و کشاورزی استان می باشد، باید نماینده ای در تراز خود داشته باشد.

شهری که معروف به قانون مداری است و کسبه و بازاری اش مقید به دریافت دستمزد عادلانه و منصفانه و رعایت نرخ قانونی کالا و خدمات می باشند، باید نماینده ای در تراز خود داشته باشد.

نگارنده «کیوان رباطی»به عنوان یک لرستانی مطالبه گر به بروجرد و مردم فهیم آن افتخار می کنم و دکتر مقصودی را در تراز بروجرد می دانم و برای «تکرار» به مردم شریف بروجرد و بخشهای تابعه پیشنهاد می نمایم.

چرا که به عنوان یک روزنامه نگار مردمی و دلسوز، از دور تلاشهای مردانه ی این شیر زن را برای اعتلای جغرافیای بروجرد نظاره گر هستم!

چرا که دفاع تمام قد و جانانه این زن با اصالت را از مردم شریف بروجرد، بارها و بارها در صحن مجلس با چشمان خود دیده و به گوش خود شنیده ام.
  
چرا که این نماینده یکی از سه نماینده ی برتر، مردمی، توانمند، پیگیر و قابل احترام استان است.

چرا که تلاش این نماینده ساعی را در راه اندازی و سامان بخشیدن به صنایع نیمه تعطیلِ سامان کاشی، نساجی و فردا موتورز برای رونق صنعت و تامین اعتبار و شروع بکارِ سدِ بزرگِ آبسرده را برای توسعه کشاورزی و همچنین پیگیری های مجدانه ایشان را برای احداث خط آهن و فرودگاه بروجرد، در نزدیک لمس نموده ام.

چرا که با راه اندازی کارخانه فردا موتورز بروجرد را به قطب تولید خودرو کشور تبدیل نموده و برای جوانان تحصیلکرده جویای کار این خطه از لرستان اشتغال ایجاد نموده است.

چراکه برخی کانونهای قدرت و ثروت تحقق منافع باندی خود را در نبود ایشان جستجو می کنند و به تخریب، تطمیع و تهدید روی آورده اند.

مع الوصف دکتر «فاطمه مقصودی» را از هر نظر در تراز مردم فهیم و شریف بروجرد دانسته و «تکرار» ایشان را برای سرعت بخشیدن به رشد و توسعه بروجرد لازم و ضروری می دانم./ انتهای پیام

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false